Skip to content

Amelie!

Ianuarie 11, 2009

8cbc

Nu-mi place cand oamenii comenteaza cu voce tare despre cineva pe strada.

Nu suport cand cineva nu vrea sa te piarda doar din orgoliu, si nu pentru ca i-ar pasa de tine.

Nu-mi place cand oamenii isi curata dintii cu limba dupa ce au mancat.

Nu-mi place ca toti se aplauda unii pe altii pentru ca poarta tenisi Converse.

Nu suport atmosfera de veselie de carton de la mcfuckin donalds.

Imi place cum stranuta pisoii.

Imi place culoarea padurii de pe Tampa azi.

Ador mirosul de ceai din bucatarie de la ora 8 seara.

Imi place sa-mi vopsesc unghiile de la picioare si apoi sa-mi pun sosete.

Imi plac strazile pavate.

No comments yet

Lasă un răspuns

