Skip to content

Back to Bucuresti

Ianuarie 11, 2009

e0ae

Tiiiiiiiit-tiiiiiiiit!!!Tiiiiiit-tiiiiiit! Ma-ta te-a-nvatat sa conduci asa, in pizda matii de bou!!! Hai, tataie, mai repede, ce dracu’, te-ai gasit si tu sa treci pe verde, pe trecerea de pietoni!!Pe altundeva nu puteai!!

„Te macina osteoporoza? Fa-ti un test!” „Esti plictisit? Incearca noua cafea Elite!” „Te doare capul? Ia un Nurofen!” Exista o solutie pentru orice problema in orasul acesta maaaaaareee si minuuunaaaat, numit Bucureeeeesti….

Si in toata nebunia asta, am reusit sa ma intalnesc cu cineva, intamplator,pe strada….cu Betty….bineinteles, cand ne-am propus sa ne intalnim, n-am mai reusit…uite asa…toata lumea are treaba, e ocupata, inclusiv eu…si n-am apucat sa vad pe toata lumea si am inghitit destul smog sa-mi ajunga tot anu’ si m-am intors aici sa ma cocot pe munte si n-am timp ca tre sa merg la interviuri sa iau o slujba sa intru dracului in sistem, ca toata lumea…

Am obosit, intre Expirat, Laptarie, Big Mamou, Cool Cat, Fire si chiar Edgar’s Pub….mi-am dorit inapoi la Brasov…si iata-ma dara…inapoi….cu gandu la Cristina, Gabi, Karin si pupul ei, fetele din camin si sora mea mica, severa si totusi dragalasha……asa ca incep si eu sa ma tanguiesc chinuitor, ca si Apolodor: „Mi-e dooooor, mi-e dooooor, de fratii mei din Labradooooooor!” Nicaieri nu-i perfect niciunde nu e bine nu le poti avea pe toate doar una sau alta mereu trebuie sa alegi for fuck’s sake mereu e voie doar A sau B sau C va rugam nu bifati mai mult de o casuta si eu sunt Apolodoooooooooooorrrrrr

No comments yet

Lasă un răspuns

