Skip to content

Curriculum…vitae

Ianuarie 11, 2009

curriculum vitae

ma cheama oana nu-mi place culoarea galben am o pisica mica si un iubit care ma bucura in fiecare zi si niste parinti pe care ii tot dezamagesc in rest nu sunt prea vesela nu imi gasesc nici un job pentru ca sunt prea pretentioasa si pentru ca oricum nu ma vor ei asadar nu ma pot integra in sistem ce trist ooo ce trist imi plac copiii vreau sa ma joc cu copii toata viata stiu ca suna ca salinger dar nu-mi pasa asta vreau sunt vegetariana si asa o sa raman toata viata pentru ca nu obisnuiesc sa-mi mananc prietenii mai ales daca sunt veseli plini de viata si pufosi visul meu e sa ajung in india sa ma imbat cu culori si parfumuri tari sa ma imbrac intr-un sari colorat dar fara galben si sa raman acolo pentru totdeauna de asta am facut hindi la facultate nu pentru ca as dori sa devin traducator sau ceva serios eu vreau doar sa vorbesc in hindi cu indienii batrani ai satelor atunci cand fumam opium impreuna o sa ajung acolo intr-o zi sunt sigura intre timp ma duc la teatru incerc sa ma las de tot de fumat si sa nu exagerez cu bautura cand ies in oras nu sunt prea cuminte nu fac niciodata ceea ce trebuie si repet imi place foarte mult sa ma joc. MA ANGAJAAATI???

Wednesday November 29, 2006


3 comentarii leave one →
  1. August 25, 2009 10:27 am

    Consilier in dimineti minunate, in Timisoara ar fi ok?

  2. Monica permalink
    Septembrie 16, 2011 10:52 pm

    foarte misto blogul. Il devorez de ceva vreme. Am un sfat poate sunt deplsata dar exista un job pt tine(chiar foarte bine platit) Am o prietena frantuzoaica care se ocupa de asa ceva, ete animatoare pentru copii. Se joaca danseaza, se catara..implica si responsabiliatate(sa nu pateasca copii ceva) dar in final este o joaca. eu profa de engle intr un afterschool si ma joc cateva ore pe zi. Nu ma bucur total de joc deoarece vreau sa prinda toata lectia si poatete vreau prea mult de la ei. sper sa nu-i traumatizez. keep on writing

    • Octombrie 19, 2011 7:31 am

      nu esti deloc deplasata. :) am lucrat si eu in gradinite tot ca profesoara de engleza si a fost foarte aproape de ce imi place sa fac. doar ca am renuntat din cauza conditiilor proaste si a unor conflicte cu directorul. :) patesc asta de obicei, pentru ca imi permit mereu sa incerc sa schimb lucrurile, sa vin cu propuneri…nu sunt un om care sta in banca lui, cum ar veni. :)

Lasă un răspuns

