Skip to content

Zbor deasupra unui cuib de cuci…

Ianuarie 11, 2009
tags: ,

21d41

Festivalul de Dramaturgie Contemporana. Brasov. Aseara am fost la Zbor deasupra unui cuib de cuci. Asteptam evenimentul asta de doua saptamani. Citit carte, vazut film. Mai lipsea piesa de teatru. Am luat bilet fara loc, cu 50 mii. Dar am stat jos. Pentru ca ma descurc intotdeauna. La inceput, n-am reusit sa ma entuziasmez. Din simplul fapt ca nu ma puteam abtine sa-l compar pe eroul principal cu Jack Nicholson. Foarte crud din partea mea. Oricine e comparat cu Jack, iese in pierdere. Dar nu m-am putut abtine. Apoi, Marele Sef Indian…Imi place de mor de ala din film!! Asta era mult mai in varsta, avea parul carunt, dar lung, si impletit in doua codite. Am sfarsit prin a-l placea tare mult si pe asta. Doar ca era ceva mai vorbaret decat in film. Per total,mi-a placut. Alta problema: geamul prin care trebuia sa evadeze indianul la final era prea sus. Si toata piesa m-a framantat gandul: cum o sa arunce el ditamai chestia grea de n kile, prin geamul ala asa de inalt?? Solutia a fost foarte simpla: a smuls chestia si a trantit-o de pamant. Atat. Apoi a deschis frumusel gratiile, nu se stie prin ce metode, si a iesit. Deci asta n-a fost chiar cum trebuia. Dar ii iert, si pot spune ca mi-a placut tareeeee, inafara tipului care statea in spatele meu si comenta mereu pentru suava lui iubita, dandu-si cu parerea despre ce se va intampla, si bineinteles ca n-avea idee…Dar nu m-am intors sa-i spun vreo doua, pentru ca nu-mi place sa-i fac de rusine pe oameni in fata iubitelor lor…Poate cu alta ocazie…

P.S. Inca un mic detaliu Amelie style: Imi place la nebunie sa ma uit la fetele zambitoare ale oamenilor, cand se aprinde lumina si ii aplauda pe actori la sfarsitul piesei.

No comments yet

Lasă un răspuns

