Skip to content

Aventurile Pisoiului Rosu

Ianuarie 13, 2009

b447

O carte cu povesti pentru copii, sau nu pentru copii, pe care o s-o scriu sau n-o s-o scriu. E vorba despre un Pisoi Rosu (aia sunt preferatii mei) si despre ce patzeste el sau nu patzeste…

…Si astfel, Pisoiu Rosu mergea pe o pajiste plina de margarete. Vantul ii adia prin blanita si iarba ii gadila narile, astfel incat Pisoiu Rosu era foarte fericit. Si topaind el asa, se intalni cu un vitelus mic, cu ochii umezi, dar mai ales cu botul umed. Incantarea il strabatu pe pisoi ca o sageata, pentru ca demult isi dorea un prieten. Dar vitelusul parea tare grabit, si o vietate din aceea cu doua picioare il tragea dupa ea. „Unde mergi?”, intreba gafaind Pisoiu Rosu (pentru ca, vedeti, el era cam grasut, si nu-i prea convenea sa alerge). „Pai, merg in raiul vitelusilor cu botul umed! Dar tu nu poti veni!” striga vitelusul, anticipand intrebarea. Trist, foarte trist, Pisoiu Rosu nu putea suporta toata tristetea asta care il coplesea…”Dar de ceeee??” „Pentru ca pisoii nu sunt bineveniti acolo, imi pare rau…” „Dar suna asa de bine…”, murmura Pisoiu, lingandu-si lacrimile cu limbuta. „Raiul!Asa mi-as dori sa ajung acolo!” Vitelusul paru induiosat:” Poate exista si un rai al pisoilor, mai intreaba si tu pe cineva…” Si se indeparta, tropaind repejor. „Si cum e acolo?” intreba Pisoiu Rosu, fiind oarecum masochist. „Pai cum sa fie? Minunat! Mi-a zis mama ca sunt multe papadii si poti sufla in cate vrei, sa le faci sa zboare!” Deznadejdea il cuprinse din nou pe Pisoiu Rosu…”Pă…..pă……dii….!”, rosti el cu rasuflarea intretaiata. „Doamne, nu-mi trebuie nimic mai mult!” Il urmari pe vitelus cu lacrimi in ochi si vazu ca intra intr-o cladire alba, pura, imaculata, pe care scria….a?an?..Pisoiu Rosu nu prea stia sa citeasca….aaaabbb…aaaa…bbbb…aaa….tttt….oooo……rrrr….Si deodata, la un geam, aparu capsorul vitelusului. „Pisoiule, sa nu-ti para rau ca n-ai intrat! N-am gasit nici macar o papad….!” Vitelusul disparu si geamul fu stropit cu pete diafane, de un rosu stacojiu…Ochii Pisoiului se incetosara si, de INVIDIE, i se puse un nod in gat. „Au si paintball….!!”

3 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Ianuarie 14, 2009 7:27 pm

    vaaaaaai, ce flumos, pufoshica mea dlaga :*
    o poveste fix pe gustul meu. te mai pup o data :*

  2. thecreatrix permalink
    Ianuarie 17, 2009 7:08 am

    dana, este o poveste geniala inventata de oanamaria!

    iti dau lacrimile, nu?

    va pup, pufoasele mele mici!

  3. oanamarrria permalink*
    Ianuarie 17, 2009 10:37 am

    cred ca si-a dat si ea seama, pufoaso :) oricum, nu-i dau ei lacrimile asa usor ca si noua :) she’s a tough cookie.

Lasă un răspuns

