Skip to content

Clistina

Ianuarie 13, 2009

5ce51

Clistina, mie mi-e dor de tine si de bucataria noastra unde faceam salate imense pentru cei douazeci de musafiri, si unde stateam de vorba pana la 4 dimineata band cafea si fumand o tigara dupa alta, tu inhaland ca o serpoaica – eu dand fumul afara cu voluptate, cu buzele in forma de O, tu fiind in stare sa faci cerculete de fum – eu nu, si vorbeam despre vise , despre intimitate, despre oameni, despre prieteni, despre erotism, despre animale, despre carti, despre ticurile mele nervoase, tu razand – eu facand cerculete nenumarate in aer cu tigara si conturand toate lucrurile, mi-e dor de diminetile cu nina simone si de serile cu maria pradero si marianne faithfull (Why’d ya do it, she screamed, after all we’ve said/Every time i see your dick i see her cunt in my bed!”)…Da.Pai cam atat…Vreau sa te vad.

Nina Simone-My baby just cares for me

Saturday April 21, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

