Skip to content

Fata lu’ Basescu

Ianuarie 13, 2009

elena_basescu

Eheee…de la cine credeti ca am primit eu floare de 8 martie? de la admiratori, de la fani, de la prieteni??? is it a bird, is it a plane? NO, it’s elena basescuuu! cum nu urmaresc stirile, nu stiam ca don’soara somitate venise in tg-jiu sa imprastie flori cu iz de PD…asadar, mergeam cu Deliuta sa ne luam o inghetata, sa ne cinstim, cand ne iese in cale un alai de oameni, cu fotomodela asta in frunte, toti cu flori in maini…si tocmai ea, gingasha elena base, se indreapta spre mine si-mi ofera o floare..inainte sa apuc sa ma dezmeticesc. in momentul in care am luat-o, am observat pe gingasha tija un bilet portocaliu cu PD! moment in care am decapitat floarea sub privirea ingrozita a domnisoarei, declarand ca nu-mi place politica…Deliuta imi sopteste amuzata: „Bai, era fata lu’ Basescu!” La care bineinteles ca jubilatia mea a atins punctul culminant! Mwhahahaha! Am apucat sa si observ ca avea genele vulgar si grosolan rimelate si ca e foarte scunda si banala (cuz I’m BITCH!!:P) De ce am facut eu acest gest dragalas?

1. Imi plac doar florile CU RADACINI!!!

2. Nu-mi plac fotomodelele.

3.Nu-mi plac fotomodelele care fac politica.

4. Nu-mi place sa mi se ofere flori in schimbul unui vot.

5. Sunt o teribilista nenorocita!

No comments yet

Lasă un răspuns

