Skip to content

La vie en rose….

Ianuarie 13, 2009

171a

Azi a fost o zi-minune! Am umblat cu Printesik Deli prin soare, am mancat sandvis vegetarian si inghetata cu lamaie, a batut vantul tare si mi-a aruncat pletele in inghetata, dar partea buna e ca parul imi miroase si acum a lamaie, ne-am copilarit in ultimul hal, am fost in parculet si ne-am dat in leagan tare, pana la bara (mi-a fost un pik frica, cred k eram mai curajoasa cand eram mica…), ne-am dat in balansoar si ne-am zguduit ca naiba, caci se pare ca am uitat sa ne dam sau avem acum picioarele prea lungi , ne-a intrat nisip in pantofi, ne-am invartit cu tiribomba (ceva mai mult timp decat isi dorea Deli , mwhaha!), eu invarteam si ea tzipa (mwhahaha din nou!!), apoi am fost la o bere la terasa si am discutat despre vise, facand concurs care din noi a visat mai urat, si visul meu castigand detasat…., ceea ce nu cred ca e bine de fapt, si mi-am cumparat de la nenea anticar doua volume de nuvele de Hesse.

Dar revelatia zilei a fost cand m-am intalnit cu o prietena care are o fata de 28 de ani, care sufera de sindromul Down, si , prin urmare, are mintea unui copil de vreo 9-10 ani. Eu o vizitasem pe fata de mai multe ori, dar azi m-a izbit asta: nu are doar mintea unui copil de 9 ani, ci ARATA ca un copil de 9 (hai sa zicem maxim 12!) ani!!!!!! Si ne-am tot intrebat, eu si Deli: atunci totul sta in creier??? Imbatranim pentru ca stim ca trebuie sa imbatranim, imbatranim pentru ca gandim prea multe, facem prea multe, suferim prea multe, experimentam prea multe?? Daca am ramane copii la minte, nu am mai imbatrani?? Va dati seama?? fata aceea are 28 de ani si nu are nici macar un rid pe fata!! arata ca un copil pentru ca gandeste ca un copil!!

De cum am avut revelatia, eu si Printesika am fugit repede la tobogan, la balansoar, la leagane si la vata de zahar, la galetusha cu nisip, la pisoii vagabonzi, pentru ca NU MAI VREM SA CRESTEM MARI!!!

Thursday April 19, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

