Skip to content

Liber TV!

Ianuarie 13, 2009
tags:

43eb

In caz ca nu stiati de el pana acuma, m-am gandit sa va fac un amar de bine si sa va informez. Prin urmare, exista aceasta televiziune pe net, care nu are nimic in comun cu restul televiziunilor de rahat din tara asta. Se numeste LiberTV, l-am descoperit acum juma’ de an si am imprastiat vorba pe la prieteni, da’ mi-am dat seama ca cel mai bun mijloc de a raspandi vestea e cu ajutorul blogului.

Liber TV e o idee geniala si ii sunt recunoscatoare celui caruia i-a trasnit prin cap sa faca asta (din cate am inteles eu, le-a trasnit baietilor de la Planeta Moldova). Aici gasiti filme de arta (exemplu: Tarkovsky, Bunuel etc), animatii premiate la diverse concursuri din anii ’70 si pana azi, documentare geniale, chestii dragute si amuzante, concerte si videoclipuri de la Aphex Twin si Rage Against the Machine, pana la Alexandrina Hristov, The Ramones si Radiohead.

Poti sa-ti pui si propriile tale filmulete (da, un fel de YouTube, dar muuuult mai sofisticat ;)

Asa ca nu va mai uitati asa ca pisoii la poarta noua si intrati pe www.libertv.ro si descarcati-l pe calculator, ca ocupa foaaaarte putin spatiu! By the way, downloading-ul este super rapid, filme intregi in doar cateva minute. Eu va recomand documentarele despre religie „The virus of religion – Root of all evil?”, filmul foarte interesant – Skritek, documentarele psihedelice despre droguri si senzatiile pe care ti le ofera, animatiile Eternal Gaze (induiosator, despre viata lui Giacometti) si The End of the world in four seasons, eheee si multe altele, nu mai am rabdare sa le scriu. o sa va placa la nebunie! Garantez! Gata cu reclama gratuita! :) La revedere, doamnelor si domnilor, atat pentru azi!

2007

No comments yet

Lasă un răspuns

