Skip to content

Ma fut în ei de tenişi!

Ianuarie 13, 2009

52be1

Fraţilor, vă rog eu, fiţi mai cinici! Pentru că în momentul ăsta sunteţi foarte proşti. Şi atât. Lăsaţi toate corporaţiile împuţite gen adidas, nike and the like, să vă spele pe creieri. Deci ăştia au un marketing atât de bun încât să vă convingă că nu eşti ‘cool’ dacă nu te îmbraci în hainele lor. Iar voi sunteţi atât de proşti şi puneţi botul.

Culmea e că au făcut un produs banal şi supercomercial să pară extravagant. Probabil au angajat în sfârşit pe cineva bun, care poate păcăli chiar şi oameni deştepţi.  Tot respectul, ce pot să spun…

În orice caz, m-am enervat teribil când am citit blogul unei tipe care spunea că era tare bucuroasă că, atunci când l-a cunoscut pe iubitul ei, el era îmbrăcat cu hanorac adidas şi încălţat cu tenişi converse…De ce? Pentru că, dacă nu ar fi fost îmbrăcat aşa, ea nu l-ar fi observat, şi astfel, ar fi ratat dragostea vieţii ei. Nu am cuvinte. Nu am. Poate doar niscaiva înjurături.

M-am săturat dracului de atâta superficialitate!

16 comentarii leave one →
  1. alle001 permalink
    Ianuarie 13, 2009 2:28 pm

    mda….

  2. cacamaca permalink
    Martie 24, 2009 9:17 am

    si tu nu ai bani pt ei, nu?
    mori de invidie de fapt

  3. Martie 24, 2009 10:04 am

    bineinteles, cacatel.

  4. cacamaca permalink
    Martie 24, 2009 7:45 pm

    si m-am cacat pe tine de ras!

  5. Martie 24, 2009 10:15 pm

    fiecare cu talentele lui.

  6. Martie 26, 2009 3:14 pm

    Citez din Pitici Gratis, un blog care mie imi place la nebunie. Despre marketing si branduri si adolescenti.

    „Pentru băieţii deştepţi de la marketing sunteţi o gaură prin care pot intra în buzunarul părinţilor voştri. Uşor de manipulat ca jetul de la pişat, tot ce trebuie ca să vă convingă să faceţi ceva e să pună acel produs în mâna unuia cu care vreţi să semănaţi, fie el Sid Vicious sau Adi Minune. şi voi, ca nişte puleţi proşti ce sunteţi, vă adunaţi în cete standard de oameni care se îmbracă la fel şi spun aceleaşi chestii”.

  7. Martie 26, 2009 9:09 pm

    si eu citesc blogul ala :D mersi, hon.

  8. cacamaca permalink
    Martie 27, 2009 8:13 am

    pizdute proaste, spuneti cat produceti pe luna ca sa stim ce valoare aveti!
    va zic eu ca asta-i motivul pentru care nu va luati, ca nu va permiteti!
    ce zicea vulpea aia de struguri?

  9. Martie 27, 2009 8:20 am

    eu sunt o invidioasa. si sunt si urata pe deasupra.

  10. Martie 27, 2009 10:13 am

    hahaha! si eu, si eu! si consider ca, asa cum stim cu totii, valoarea unui om consta in cat produce pe luna.

  11. vanatordepovesti permalink
    Martie 27, 2009 10:57 am

    pai era semnalizat corespunzator cu etichete. ca in trafic. ceea ce este foarte tare este ca daca falsifici eticheta aia si o lipesti pe tenesi luati de la chinezi de pe taraba, obtii acelasi efect. efectu’ converse. nu pot spune ca sunt impotriva brandului sau impotriva incaltarilor „de firma” pentru ca am si eu bascheti care au facut ani de zile si inca arata ok,dar am ceva cu oamenii care fac un scop din asta :D

  12. Martie 27, 2009 11:09 am

    Eu de exemplu, sunt foarte complexata de cat sunt de urata. Sunt un pic plinutza, pe deasupra. Am venit de 200 de euro/net pe luna si abia reusesc sa-imi platesc chiria in Bucuresti. E greu pt ca nu e ushor. Mereu ma uit cu invidie la fetele care au convershi si stiu ca eu nu o sa imi permit niciodata si evident ca ma doare. Adica de ce unii au norok sy altzii nu, nu e asa? nu e corect.

  13. Martie 27, 2009 5:31 pm

    @vanatordepovesti: pai de ce crezi ca am ajuns sa-mi fie sila si n-as purta in veci marcile astea? tocmai din cauza celor care si-au facut un scop in viata din asta. sad. boring. stupid.

    @creatrix: hahahha! asa e, nu e corect, life’s a beach. :D

  14. alle001 permalink
    Martie 30, 2009 2:04 pm

    hahaha… eu am conversi:))
    a. acuma se presupune ca trebe sa se indragosteasca toata lumea de mine pentru ca am papuci all star?:))

  15. Martie 30, 2009 6:11 pm

    asa se pare. you’re a lucky girl! :P

  16. alle001 permalink
    Martie 30, 2009 6:15 pm

    doamneeeee! saraca de mine :))

    … ce stupid….!?

Lasă un răspuns

