Skip to content

Fata, băieţii şi….

Ianuarie 16, 2009

e9ec1

….si nici o posibilitate, na ! ca m-ati enervat, perversilor care sunteti !!! Aasaa…alta chestie amuzanta care se intampla in cuibusorul nostru era ca baietii erau dependenti de cazino, acest cazino fiind, pare-se, un dreamland, in Romania, caci primesti bautura, tigari si mancare GRATIS !! Gratis, vorba vine… de fapt le plateai cu varf si indesat cu banii aruncati la ruleta…dar francezii,inocentii de ei, le considerau gratis ! In cele din urma, Florent a reusit sa scape de dependenta, dar Mathieu ajunsese in asa hal incat imi incredinta mie portofelul si toate cartile de credit, inainte sa plece de acasa, si nu-si lua la el decat maruntis. Ca sa se abtina din cheltuit, cica… Si imi spunea, pe un ton foarte serios : « Te rog, Oana, ai grija de astea ! Daca ma intorc sa le iau, sa nu mi le dai sub nici o forma !Si daca o sa-ti spun sa mi le dai, ca sunt ale mele, sa nu te dai batuta,ok ? » Haha, rad si acum cand imi amintesc, parca eram in filme cu nebuni sau cu mafioti ! Si pleca Mathieu, bineinteles ca se intorcea in maxim o ora si incepea sa ma roage : « Te rog, Oana, stiu ca ti-am spus sa nu-mi dai portofelul, dar macar 20 euro, nu mai mult ! » Eu nu si nu. « Haide », insista el, « la urma urmei sunt banii mei, am tot dreptul sa fac ce vreau cu ei ! » « Hmmm…mi-ai spus ca o sa spui asta…ai zis sa nu ti-i dau, MAI ALES daca o sa spui asta ! » Si continuam asa, maxim 10 minute, pana incerca sa mi-i fure…si atunci cedam, ca mi se parea cam penibil sa incerce cineva sa-si fure banii proprii de la mine…Deh ! Si iar pleca Mathieu, si Florent venea la mine si dadea din cap « Ntz,ntz, iar ti-a luat banii ! Bine ca eu nu mai sunt dependent !Sa bem pentru asta ! » Si beam pana seara tarziu, cand se intorcea Mathieu, istovit si spasit, si promitea ca nu mai face asta niciodata, la fel cum promisese si seara trecuta….In tot acest timp, pensionarii din bloc scrasneau din dinti: „Bai, da norocoasa mai e fata asta! O cocolosesc baietii aia doi! Ea sta toata ziua acasa si ei se duc la munca si o tin in puf!”

Tuesday May 1, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

