Skip to content

O fată, doi băieţi, paişpe posibilităţi…

Ianuarie 16, 2009

ed84

Pentru ca tot am ascultat zilele astea muzica frantuzeasca, si pentru ca am citit blogul lui jockasta despre francezi, mi-am amintit si eu de Florent si Mathieu, doi francezi cu care am locuit cam un an, in Bucuresti. In primul rand, a fost mare scandal ca stateam cu doi barbati, caci traim in Romania, si acest lucru s’appelle sacrilège !:) Lui tata i s-a pus un nod in gat, caci el intelesese Florence la inceput, si nu Florent :))) ; abia dupa un timp si-a dat seama de crudul adevar…Apoi, vecinii, care se uitau piezis, intrebandu-se (ooo,de cate ori !) cu care dintre ei e cuplata fata asta, si tresarind in somn, cand ii izbea ideea : « Nu se poate !!Oare e cu amandoi in acelasi timp ?!!?? » Asta a ramas un mister pentru toti pensionarii de pe scara, lucru pentru care e foarte probabil ca ma dispretuiesc pana in ziua de azi ;)

Locuind cu ei, am incercat sa-mi imbunatatesc cunostintele de franceza, dar din pacate, ei voiau sa si le imbunatateasca pe cele de romana. Asa ca, printr-o logica bizara (ca sa nu spun tampita), am dat-o la compromis, vorbind cu totii in engleza…(da, stiu, jockasta, shame on me !)

Oricum, m-a amuzat foarte tare sa aflu ca francezii se incapataneaza sa NU foloseasca englezisme, cum facem noi, romanii, astfel incat pana si la mouse-ul calculatorului, ei spuneau « souris ». Ceea ce mie mi s-a parut suprem. Adica mi s-ar parea teribil de amuzant sa ma apuc si eu sa zic : « Fratee, ce-are soarecele asta de se blocheaza ?? Poate ar trebui sa-mi iau soarece fara fir ! » :)))

Mai aveau baietii astia un fel de lichior de anason, bun si destul de tare, din care hotarasem sa bem de fiecare data cand avem musafiri care vin prima oara pe la noi, dar din care sfarsisem a bea in cantitati industriale, in serile in care eram doar noi trei. Astfel incat s-a terminat mult prea repede si nici n-am mai avut de unde face rost :(

Eh, da’ o sa povestesc mai multe in partea a doua, ca acum tre’ sa fac teste pentru scoala de soferi….which are fuckin’ booooriiing, by the way !

Monday April 30, 2007

2 comentarii leave one →
  1. Decembrie 29, 2009 11:10 pm

    salut

  2. Decembrie 29, 2009 11:12 pm

    salutare

Lasă un răspuns

