Skip to content

Sex, violenţă, homosexualitate, sânge, faeces.

Ianuarie 16, 2009

33a6

Acum cateva minute am terminat de vizionat filmul lui Pasolini, „Salo sau cele 120 zile ale Sodomei”. Pasolini nebunul, descreieratul, homosexualul, celebrul, tampitul, genialul. M-a facut sa reactionez, asta-i clar. M-am aprins de cateva ori (da, STIU, sunt groaznica(!), pe oamenii normali nu-i aprind porcariile alea…), m-am dezgustat de cateva ori, mi-a venit sa vars o data sau de doua ori, mi-a venit sa ma uit printre degete de cateva ori, era chiar sa inchid ochii o data, da’ am reusit sa nu. Nu stiu cu ce sa-l aseman, probabil are ceva din filmul lui Peter Greenaway, ala cu „The Cook, the Thief, His Wife and her Lover” (sau cam asa ceva, ca mereu incurc..), are ceva din cartea „Luni de Fiere” – the scatofilie shit… (cum suna asta!)…siii..nu mai stiu…In fine, niste fascisti nenorociti si obsedati sexual tin prizonieri niste baieti si fete frumosi/frumoase, pe care ii violeaza, tortureaza, umilesc, dupa bunul lor plac. Si mai au si niste prietene middle-aged, care povestesc in fiecare seara o istorie porcoasa, ca sa-i incite, in caz ca nu-i incitau destul prizonierii…..asa, cam ca-n Decameronul…(chiar! tot Pasolini a facut si Decameronul, da’ pe ala nu l-am vazut)…Aasaaa….siiii…se termina foarrrrrte romantic, ca sa zic asa…Mda. Daca mi-a placut? Pai, nu stiu, da’ am stat pana la ora asta (4am), sa-l vad, TOTUSI. Are chestii care te sperie, te innebunesc si te atrag ca un magnet in acelasi timp. Te simţi ca în Portocala mecanica, cu aparatul acela care-ţi forţează ochii să stea deschişi, deşi nu mai poţi şi nu mai vrei.

One Comment leave one →
  1. Aprilie 16, 2009 7:39 pm

    Eu am inchis ochii o data sau de doua ori. Cei care considera ca filmul e o o ecranizare dupa Marchizul de Sade cu povestea mutata in contextul Republicii de la Salo, simplifica mul tlucrurile. E un metatext mai profund, si mai mult, filmul ar trebui servit la pachet cu ultimul lui roman, scris exact in timpul turnarii filmului, Petrol.

Lasă un răspuns

