Skip to content

A te uita sau a nu te uita in telefonul iubitului

Ianuarie 19, 2009

c38c

nota: Acum trebuia sa pun melodia de la Vank ‘Sunt o tarfa la TV’. Doar ca nu e pe youtube, si inca nu stiu cum sa uploadez melodii din calcu meu pe wordpress.Deci prefaceti-va ca o auziti pe fundal.

In ultimele 10 minute, am ras cat pentru toata ziua. Si asta pentru ca mi-am amintit ce faceam eu ca sa ma amuz, pe cand lucram la o companie nemernica, si ma plictiseam ceva de groaza….Ce faceam? Simplu! Analizam psihologia umana, intrand la intamplare pe site-ul unui ziar tabloid, si citeam comentariile populatiei cu privire la articole. Astfel, descopeream tot felul de specimene dragalase, de a caror prostie radeam minute in sir, pana vedea seful ce fac si imi taia din salariu…Asadar, azi am intrat pe site-ul 9 am, unde am gasit un articol despre un cuplu foarte mediatizat intr-o vreme, care juca (sau mai joaca inca, habar n-am) in telenovele. (Articolul e mai vechi, dar nu asta conteaza, pentru ca, dupa cum am zis, clickuiesc la intamplare, nu stau sa aleg noutatea zilei.) Aaasaa…in primul rand, nu numai comentariile, dar si articolul este foarte amuzant. N-o sa insist prea mult pe el, totusi. Chestia e ca incepe astfel : „Vestea despartirii lui Dan Bordeianu de Adela Popescu a socat pe toata lumea.” A fost aproape sfarsitul lumii in ziua aia adica, for fuck’s sake! Nici n-am putut sa-mi vad de propriile despartiri in ziua aia, micul dejun mi-a intrat cu noduri pe gat!

In fine, ideea articolului este ca tipa s-a uitat in telefonu tipului, nu i-a placut ce mesaj a vazut acolo, astfel incat s-a despartit de el, ca o proasta nerecunoscatoare ce e, frangandu-i omului inima pentru totdeauna. Urmeaza comentariile. Cea mai tare discutie e in felul urmator:

Trimis de wana…@… la 9 Mai 2007, ora 10:13

de ce sa nu se uite in telefonul iubitului?

Doar au fost impreuna,nu???Vreti sa spuneti,domnilor ,ca ea este vinovata de despartirea lor,sau el ca a inselat-o???

Trimis de just…@… la 9 Mai 2007, ora 13:07
wana…@… scrie undeva ca a inselat-o?e vorba doar de un mesaj descoperit in telefon…poate fi si de la o admiratoare, si asta nu inseamna ca el are vreo vina….dar tu faci parte din acele….fiinte care cred ca trebuie suspicionat totul chiar si cand este perfect si ca aveti dreptul sa rascoliti in orice….crede-ma, e josnic sa scotocesti in lucrurile cuiva…cum ar fi josnic si ca el sa o insele, dealtfel.

Trimis de FERE…@… la 9 Mai 2007, ora 17:39 Rusine Wana unde sunt cei sapte ani de acasa?

Trimis de wana…@… la 9 Mai 2007, ora 20:17

mai.. voi stiti ce vorbiti?/ eu nu am suparat pe nimeni .Mi se pare normal ca intr-o relatie sa se intample asta.Parerea mea

Trimis de chit…@… la 10 Mai 2007, ora 00:17
toate femeile care se uita in telefonul iubitului sunt niste frustrate complexate si prefacute care merita sa fie singure ca sa nu mai aiba motive sa-si faca griji de faptul ca exista femei care au mai mult creier decat ele

Trimis de wana…@… la 11 Mai 2007, ora 16:13

eu chiar nu m-am uitat niciodata in telefonul sotului meu…am spus doar ca as fi doar de acord cu asta pentru ca nu as avea nimic de ascuns ..si el la fel.Si apropo..nu mai poate scrie omul nimic de voi? ca hop top va apucati de harta???

Si acum, partea cea mai spumoasa…

Trimis de adda…@… la 13 Mai 2007, ora 17:26

Vai de capul vostru de proaste lasati sa va insele toti ratati ca nu sunteti in stare sa luati atitudine.Foarte bine ca se uita in mobilul sotului sau al prietenului daca nu are nimic de ascuns nu o sa fie nici o problema.

Trimis de just…@… la 14 Mai 2007, ora 08:26

adda…@… mai invata gramatica, si pe urma posteaza mesaje pe forum…..ai cam…..ratat orele de gramatica…. :d…ceea ce spune destule despre nivel….

Trimis de adda…@… la 14 Mai 2007, ora 12:18

Cred ca tu ai lipsit din pacate de la orele de la gramatica dar nu ma intereseaza ca nu asta era subiectul,sunt de acord ca mesajul postat spune multe asa ca inainte sa vorbesti de nivel uita-te la tine.vezi sa nu ai un soc!!pupici ca sa iti treaca

Trimis de just…@… la 14 Mai 2007, ora 16:29

esti dulce…ratatii, dupa cum vezi, au cate doua litere „i”….uita-te in textul tau…cat priveste topic-ul(pt. tine mesajul postat, ca sa ma intelegi, :d) nu pot fi de acord ca spune multe o imbecilitate care incalca flagrant drepturi fundamentale ale oricarei fiinte, fie ea barbat sau femeie….pupicei sa nu te superi!;)

Trimis de wana…@… la 14 Mai 2007, ora 19:35

fetelor..eu as fi de parere sa nu va mai faceti in toate felurile.Lasati naibi gramatica..scrieti cum vreti,dar nu v-a mai certati ,ca nu-i frumos

Trimis de just…@… la 15 Mai 2007, ora 18:26

no comment! :)))))))))))))

Deci a-ti inteles, daaa? Lasa-ti naibi gramatica, fi-ti cumin-ti si nu v-a m-ai certati atata, ca nui frumos…mai bine vedetiva de treaba, care treaba este sa comentam civilizat despre viata vedetelor, nu s-a ne aruncam cu oale in cap!

Uuuf! Gata cu distractia! Inapoi la treaba, care treaba este sa scriu la licenta, si nu sa concep bloguri idioateee!

Tuesday June 12, 2007

3 comentarii leave one →
  1. Shadow permalink
    Iunie 4, 2009 12:39 pm

    ce te-a facut sa iesi din sitem?

  2. Iunie 5, 2009 3:44 pm

    da’ ce? am intrat vreodata?

  3. alex permalink
    Octombrie 9, 2010 1:30 am

    eu zic sa iesiti in strada si sa va cititi una alteia mesajele de pe mobile si apoi sa va paruiti. chemati si niste amici sa filmeze sa aiba si ei pe mobil ceva mai interesant decat mesaje de la „admiratoare”. si inca ceva, is de acord ca o femeie sa imi umble in mobil doar daca 1.suntem de ceva timp intr-o relatie 2.am stabilit de la bun inceput ca e o relatie serioasa 3.are motive sa creada ca ma vad cu altineva .dar daca se respecta cat de cat ar spune: „uitete in ochii mei si spune-mi ca nu m-ai inselat”. iar daca o mint, eu voi pleca cu coada intre picioare si demnitatea patata , nu ea. clar?

Lasă un răspuns

