Skip to content

Diamonds and rust

Ianuarie 19, 2009

6c052

Era în ziua aceea, când tu nu mai voiai să mă vezi niciodata. M-am dus la gara lipscani, printre cupluri de vârsta a doua, și grupuri de adolescenți veseli, am cerut o supă, pe care am vomitat-o în jumătate de ora, un pachet de țigari și o vodcă.

Am plâns pe felia de pâine și toată lumea se uita la mine. Apoi am vrut sa ma prefac că nu-mi pasa, am vrut sa scuip pe tot, și am sunat-o pe moni, pe karin și pe ceilalți, si am mers pe motoare și m-am îmbătat și am ras și am uitat, timp de o ora, de tot. Apoi am plâns în paharul cu bere. Voiam sa te sun la fiecare cinci minute, dar eram ocupata sa ma prefac ca nu-mi pasa..

M-ai sunat și mi-ai zis unde ești. Nu am venit singura, pentru ca voiam sa am cu cine sa vorbesc, ca să pot să te ignor. Am râs și am băut iar și am fumat un pachet întreg in juma de ora. Apoi am plecat acasă la cineva, cu francezii aia și alți câțiva oameni.

Ma îmbătasem. Am pus diamonds and rust pe repeat și am început sa baletez, izbindu-ma de mobila, in timp ce ție îți dădeau lacrimile, dar erai ocupat sa te prefaci ca nu-ți pasa. Eram ridicolă și nu-mi pasa câtuși de puțin de toată lumea din încăpere.

Now you’re telling me
You’re not nostalgic
Then give me another word for it
You who are so good with words
And at keeping things vague…

Apoi a fost noir desir, si eu baletam mai departe, am căzut pe jos, am vărsat paharul pe mine, m-am ars cu țigara și am început sa plâng deznădăjduită.

Ți-amintești? Atunci ai venit si m-ai ridicat, deja plângeai și tu. Uitasei sa te prefaci. Mai tii minte noaptea aia? Asa ma simt acum.

O sa dau câteva telefoane, o să ies să beau și o să mă prefac.

Joan Baez – Diamonds and Rust

Friday June 15, 2007

5 comentarii leave one →
  1. Mai 21, 2009 8:46 am

    Si? A depasit faza in care nu dorea sa te mai vada ?

    • Mai 21, 2009 9:47 am

      ah, toată lumea depășește faza în care nu dorește să mă mai vadă, dear. sunt irezistibilă. ;)

  2. Mai 21, 2009 10:08 am

    hmm.. Oare functioneaza si varianta inversa ? Cum se poate vindeca o fata care crede ca nu-si mai iubeste jumatatea ?

  3. Mai 21, 2009 10:55 am

    acel „crede” ma pune în dilemă. cum adică crede? poate chiar n-o mai iubește, nu doar crede că n-o mai iubește. și atunci ar fi trist, deși foarte posibil.

  4. Mai 22, 2009 6:27 am

    Nevermind. Nu mai merita.

Lasă un răspuns

