Skip to content

Hai sa fim romantici!

Ianuarie 19, 2009

4707

Ca tot am ajuns la capitolul cu spionatul telefonului, mi-am amintit de o poezea tare amuzanta, de dragoste cica, pe care am gasit-o mai demult pe blogul lu’ Stefan. Iata cum suna, draguta de ea!

love poem

beyond watching eyes
with sweet and tender kisses
our souls reached out to each other

in breathless wonder

and when i awoke
from a vast and smiling peace
i found you bathed in morning light
quietly studying
all the messages on my phone…

Amintindu-mi de ea si simtindu-ma romantica azi, m-a izbit inspiratia si am produs una in acelasi ton.

Love poem 2


alone i rest in the attic

light pouring in,

and bathing my naked body…

i wait for you, breathless,

lifeless…

while silently watching hentai,

dejected,

for the graphics aren’t good…

Thursday June 14, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

