Skip to content

Heirstailista care nu înţelegea română…

Ianuarie 19, 2009
tags: ,

91e9

Iata ca iar m-am plictisit si m-am dus sa-mi schimb tunsoarea. Dupa vreo ora de cautat pe internet, am găsit tunsoarea perfectă, si am scos-o la imprimanta, cu ochii strălucitori şi inima palpitândă. Dar timp pierdut fu acela, caci nu-mi fu de nici un folos…

Inca nu aflasem de legea lu Murphy care spunea : „Daca iti doresti o tunsoare moderna, interesanta si atragatoare si ii duci modelul la tanti heirstailist dandu-i mura-n gura, te vei alege cu o coafura retro anii ’70, a la Mireille Mathieu”.

Si astfel, i-am dus poza cea stralucitoare la tanti, i-am aratat, i-am explicat in detaliu cum sa obţina coafura, am întrebat-o zambitoare daca a inteles, si ea a dat din cap cu multa intelepciune: DA,DA!

Acuma, ziceţi-mi şi mie, exista vreo asemănare între prima poza şi cea de-a doua?! De fapt, ar trebui sa fac un joculet cu premii: Găsiţi cele 78 de diferenţe dintre cele doua fotografii, şi veţi câştiga dreptul de a râde de proprietara coafurii mireillemathieu! Cei ce nu au câştigat premiul să nu cuteze sa râdă, sau vor fi sfârtecaţi pe loc şi jupuiţi de către aceasta!!!

Wednesday July 11, 2007

One Comment leave one →
  1. Dianne permalink
    Ianuarie 20, 2009 10:45 pm

    am patito si eu :)) aveam poza pe telefon si m-am dus cu ea sa ii arat lu aia cum as vrea sa arate un breton intr-o parte si la plecare ziceai ca sunt Carmen Serban :D dezastru. Zi ms ca nu semeni cu vreun manelist..

Lasă un răspuns

