Skip to content

Cine vine la Gărânaaaaa?

Ianuarie 20, 2009
Ma duc la festivalu de la Garana asta-noapte. Singura, eu si rucsacu. Nu stiu cum sa ajung, da’ oi vedea eu. Daca a mai fost careva pe acolo, sa-mi dea si mie un indiciu, l-as ruga. Stiu ca tre sa ajung in Resita, si de acolo nush ce dracu fac. N-am nici cort, asa ca sunteti bineveniti sa ma primiti in cortul vostru, aia care mergeti..Chiar v-as ruga, de fapt…. De bani de pensiune nici nu se pune problema. Da’ tot ma duc. Ca maine canta Jan Garbarek si asa ceva nu se rateaza. Sau nu ratez eu, oricum. Deci astept sfaturi pana la ora 23, ca apoi plec! Se mai baga careva in aceasta aventura?
Thursday July 12, 2007
3 comentarii leave one →
  1. Lucian Stefanescu permalink
    Iulie 5, 2009 8:30 am

    da, jan garbarek nu se rateaza. am aproape toate albumele lui. le vrei? ai ajuns atunci la garana?

    • Iulie 5, 2009 10:18 am

      am si eu garbarek, but thanks anyway. nu, n-am ajuns, dupa cum se poate vedea aici, in aceasta rabufnire de ciuda adolescentina si caraghioasa. (:

      • Lucian Stefanescu permalink
        Iulie 5, 2009 10:41 am

        am vazut ca n-ai ajuns dupa ce am postat chestia cu garbarek. sa inteleg ca nu mai vrei dictionarul?

Lasă un răspuns

