Skip to content

Travesti

Ianuarie 20, 2009

b6ae

Ce m-am enervat cand am vazut ieri, cartea asta! Eu am citit-o prin clasa a noua si mi-a placut la nebunie. Era o carte simpla, cu un desen abstract pe coperta si atata tot. Nici nu conta coperta, ci continutul, oricum.

Acum devine celebra din nou, intr-o era a oamenilor open-minded, cand e la moda sa fii transexual si gay…Eu nu am absolut nimic cu oamenii astia, chiar ii sustin, doar ca ma irita cand se transforma totul in ceva comercial, ma irita ca o sa fie o gramada de oameni care au ignorat total cartea acum nu stiu cati ani, si acum o sa se repeada pe ea, pentru ca e cartarescu, e travesti, e o gagica pe coperta care probabil e tip! stiu ca „thou shalt not stop liking a writer just because he became popular!”… but fuck off! just fuck off, cretinilor care incurajati lumea sa citeasca cu ajutorul copertilor de scandal!

Monday July 16, 2007

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 21, 2009 12:12 am

    nupotsacred! oanamaria si-a facut blog pe blogspot ! :))

  2. Ianuarie 21, 2009 12:13 am

    ma scuzi, pe wordpress, even better

  3. oanamarrria permalink*
    Ianuarie 21, 2009 10:43 am

    asa, pe wordpress. m-am hotarat in sfarsit. :)
    acum imi transfer postarile vechi de pe 360, ca nu vreau sa renunt la ele. vreau sa am tot ‘trecutul’ in acelasi loc. ;) bine ca ne-am gasit si aici, papadiooooo! :*

  4. Ianuarie 21, 2009 11:36 am

    si eu m-am hotarat greu, imi placea blogu ala micut :)). gata ure added to blogroll (din astea nu prea tineam noi mai demult)

Lasă un răspuns

