Skip to content

entry tarziu si lenes

Ianuarie 21, 2009

8d16

dar ce bine mi-a-nceput ziua iubitule cu cafea si tigari fara sa mananc sau sa am timp sa respir pentru ca tre sa citesc in pararararalel mama noapte si haruki murakami si fragmente din luni de fiere asa de amintire. pentru ca n-am putut sa ma hotarasc doar la una bineinteles. si ce sa-mi arda sa mananc cand am crezut ca esti imbufnat de aseara pentru ca n-ai raspuns la mesajele picantecolorateacrobate dar de fapt iti uitasei telefonul acasa iar eu sunt paranoia ca intotdeauna pentru ca asa-mi place sa dramatizez. si tigarile s-au scurs una dupa alta de enervare ca eu nu pot tine supararea si tu poti intotdeauna la dracu cu toate daca ne certam pentru o nimica toata doar pentru ca ti-am zis ca esti superficial pentru ca nu vibrezi la toate prostiile care ma induioseaza pe mine pana la lacrimi. oricum a fost iar energie risipita aiurea pentru ca tu nici macar nu erai imbufnat poate doar in mintea mea insetata de drama. si oricum nu m-am crizat asa de tare ca de obicei pentru ca ieri am descoperit maximo park si ascult incontinuu pe repeat acrobat si ma doare undeva de garsoniera pe care n-o am si de faptul ca toata lumea are treaba azi si injura si da cu pumnii-n tastatura pe cand eu fumez pana la greata si am avut timp sa-mi retez si bretonul care-mi intra in ochi oricum l-am taiat prea scurt si stramb dar o sa creasca la loc pana maine asa ca

Maximo Park – Acrobat

Another minute is all i need. I’ll never have enough.

Monday October 8, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

