Skip to content

Inginer tandru, ofer garsoniera unei studente suple

Ianuarie 21, 2009

e499

Toate ca toate, n-am casa, n-am slujba, n-am bani, n-am pisica langa mine, da’ chiar sa sun pentru chirie si sa dau de un obsedat sexual?!! Da-o dracu’ de treaba!!

Deci:

„buna ziua. anuntul mai e valabil?”

„care anunt? ca am mai multe, domnisoara…ceva la 400 euro (gulp!) , ceva la 250 (ahem!) si ceva…gratis! (say whaa??!)”

„aaa….cum adica gratis?? adica….nu vreau gratis, vreau sa platesc, ca nu vreau sa ma bag in datorii la necunoscuti!”

„haideti, domnisoara, fiti serioasa! aveti bani pentru celelalte?”

„nu, da’…ce dracu! ma descurc eu, caut altceva!”

„deci nu va intereseaza super oferta?”

„cum adica, domnule?? gratis, pur si simplu??”

„eeeeeiii, na! pur si simplu! pfff….hehe…”

„ce hehe, dom’le?? ce hehe?!! hai, lasa-ma-n pace si la revedere!”

„cum domnisoara? si ma lasati asa….nerezolvat…?”

( SAY WHAAA??!! Nu, te-as rezolva eu putin cu un cutit in locuri bine plasate..)

Inchid. Telefonul suna. …..”Obsedatu-chirie va apeleaza”…..Ora 22. Telefonul suna insistent. Ora 23.30. Apel dupa apel. Meniu- Setari – Apeluri – Filtrare numere. Nefunctional. Pun telefonul pe silentios si adorm. Dimineata – 12 apeluri ratate. In timpul zilei, alte 12. Si astfel, fix in perioada in care NU AM nimic, m-am ales cu ceva: AM admirator! Yay.

Saturday September 29, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

