Skip to content

P.O.S.E.S.I.E.

Ianuarie 21, 2009

a31a

M-am mutat in noua mea casa…..temporara, ca de obicei. Nu cred sa am ceva al meu vreodata. Al meu, stabil si loial. Pentru ca pe tine, iubitule, nu te AM. Nu poti sa AI pe cineva. Poti doar sa-l simti cumva, intr-un anume fel.

Dar nici NU VREAU sa AM nimic vreodata, pe lumea asta. Nici macar pe mine nu ma AM. De fapt, nimeni nu are nimic. Niciodata. Poate unii se pacalesc ca au. Dar eu NU VREAU sa ma pacalesc.

Unul dintre lucrurile care imi place nebuneste la cultura indiana este absenta verbului a avea. Nu exista. Pur si simplu NU EXISTA in hindi verbul. Nu te poti folosi decat de verbul a fi.

Sunt niste bani in casa. Ghar me paise hai. Nu ii AM, ei doar se intampla sa fie acolo. Si atat. Este o sora. Nu o AM eu, nu imi apartine. Delicios! Si atat de adevarat! Pentru ca nu avem, niciodata, nimic. Verbul a avea exista pentru a fi mai siguri pe noi, pentru a ne dovedi ceva, pentru a compensa alte lipsuri. Sunt prost? Ce daca! AM o casa! Sunt nefericit? Ei si? AM masina! Nu ma iubeste nimeni? Mare lucru! AM o sotie!

Ha. ha.

Thursday September 13, 2007

No comments yet

Lasă un răspuns

