Skip to content

Abonament, bilet, ceva?

Ianuarie 22, 2009

7b4d

Pe cand eram studenta, mai aveam abonament la R.A.T.B., ca deh, era la juma’ de pret! Dar acum ca lucrez, si am intrat in randu’ lumii, carevasazica, ma scald in ilegalitate. Pai cum dracu’ sa dau 40 lei pe un nenorocit de abonament, cand cu banii aia as putea sa:

petrec o noapte in oras si, daca imi aleg bine bauturile, sa ma si imbat;

imi iau vreo 6-7 haine de la second-hand;

fac un cadou cuiva de care-mi place mie;

imi cumpar o carte superfaina la care ravnesc de mult timp.

Deci, intreb, de ce dracu’ as da banii aia pe o bucatica de hartie care sa-mi permita, in mod legal si corect civic, sa fiu pipaita de grobieni, sa fiu calcata in picioare de pustani smecheri, sa fiu injurata de mosi scandalagii, sa fiu maltratata de babe posesoare de umbrele ascutite si neprietenoase??!! Pai ar trebui sa am „privilegiile” astea GRATIS! Nu sa mai si platesc pentru ele!!!

De asta am biletul ala mototolit si necompostat de vreo luna prin portofelul prafuit, and I ain’t gonna change my ways!!

Wednesday December 12, 2007

3 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 22, 2009 12:39 pm

    eu am fost scandalizata cand am aflat ca abonamentul redus a mai crescut cu 50 de mii si conditiile sunt tot la fel. nu stiu sigur daca aceste mirifice conditii sunt de vina sau nesimtirea si rautatea oamenilor…nesimtirea nu poate fi de vina pt tot. deja am ajuns sa incep sa rad de fiecare data cand sunt tratata atat de respectuos in ratb. si totusi platesc afurisenia aia de abonament redus nu pt ca vreau sa fiu un cetatean corect ci e mai degraba de ordin psihologic. :))

    • oanamarrria permalink*
      Ianuarie 22, 2009 2:34 pm

      adevarul e ca tre’ sa ai nervi tari ca sa mergi fara bilet. nu mai am alti prieteni care fac asta, ca se tem de controlori. dar eu am ochi de vultur, ii remarc un-doi si compostez :D:D sau ma dau jos si fac sport cu ocazia asta, cateva statii : ))

  2. Ianuarie 22, 2009 3:52 pm

    Ultimul an cand mai platesc la jumate abonamentul pentru a astepta 40 de minute in ploaie sau frig dupa un tramvai, 20 de minute dupa un autobuz care deja e plin si devine arhiplin in primele 10 secunde dupa ce s-au deschis usile. Am mers si ca tine cu biletul in buzunar, dar in ultimul timp eram prea stresat si aveam prea multe pe cap ca sa mai fiu atent si la controlori.
    Ma gandesc ce o sa fac peste cateva luni… poate imi „prelungesc” legitimatia de reducere :))

Lasă un răspuns

