Skip to content

Bom dia, irrational girl!!

Ianuarie 22, 2009

4602

Veveve google punct ro: cheap hostel in Lisbon. Search. Aiaiaiaaaaai! Nuuu!
Hostels for students in Lisbon. Search. What the..??!!
Cheapest hostel in Lisbon. Search. Am scris eu gresit sau ce?
Hostels in Lisbon for poor people. Search. Super oferta incepand de la 18 euro! Super ceee?
Buuuun! Deci in privinta cazarii ne-am lamuriiiit….dormim pe strada.

Mai departe, sa indraznesc sa dau un search cu „very cheap restaurants in Lisbon”? Sau chiar „free food for beautiful smart intelligent funny Romanian girls”? Sau mai bine ma duc in padurice?

Oricum, ideea e ca, ultimii tai bani fiind dati pe biletu’ de avion, normal ca n-o sa ai bani, desteapto, si pentru alte lucruri, cum ar fi cazare si mancare, lucruri nesemnificative, de altfel..!
Si, si ce-mi pasa mie!! O sa vezi ce o sa-ti pese cand o sa dormi in frig, pe strada cu emigrantii aia fara casa! Da, ca parca nu stiu io ca-s douaj’ de grade acu’ la Lisabona! Ziuaaaa, ziua sunt dooj’ de grade, desteapto! Blablablaa! Maine seara o sa ma imbat in Lisboaaa! Cu ce bani te imbeti tu, ma rog? Ăăăăăăă……free drinks for beautiful smart intelligent funny……?

Thursday November 8, 2007

4 comentarii leave one →
  1. adrian permalink
    Ianuarie 29, 2009 10:56 pm

    stiu ca este cam tarziu sa scriu asta ,dar ceva in genul tau am facut si eu .

  2. adrian permalink
    Ianuarie 29, 2009 10:58 pm

    decat ca noi cautam sa cheltuim cat mai putin pt. a ne ramane bani sa ne intoarem acasa(cumparasem bilet numai dus…).

    • oanamarrria permalink*
      Ianuarie 30, 2009 9:09 am

      a, naspa. chiar mai irationali ca noi. :D

  3. adrian permalink
    Ianuarie 29, 2009 10:58 pm

    SQUAT THE WORLD

Lasă un răspuns

