Skip to content

Filmu’ vietii

Ianuarie 22, 2009

a35d1

Pai am primit leapsa asta de la karinel, sa scriu in ce film vreau sa traiesc. Am primit-o mai demult, dar eu nu respect niciodata „lepsile” astea la comanda, ci atunci cand am pofta sa scriu despre ele,na! In plus, am avut mare dilema. Nu ma puteam hotari, ca erau atatea oferte tentante, care ma trageau de maneca…

In cele din urma, datorita firii mele labile si impartita in doua parti perfect egale si deosebit de contrastante, am decis dupa cum urmeaza.

Firea mea cea vesela si colorata si visatoare a sarit direct in lumea aurie a lui Amelie, unde totul miroase a primavara. Cealalta fire, cea de drama queen, a considerat de-a dreptul impertinenta optiunea celei dintai, optiune in care nimeni nu moare la final. Astfel incat, cu tot dramatismul de care e in stare, s-a indreptat cu pasi taraganati, pe punctul de a lesina, spre Ioana d’Arc. Aruncase o ocheada si inspre Jesus Christ Superstar, caci oferta de a se sacrifica pentru intreaga omenire parea si ea, foarte atragatoare…

„Dar nu”, s-a gandit ea, „si mai frumos e sa mori aiurea, acuzata de erezie, si pe nedrept, pe deasupra! Si in flacari!” Deja ii lasa gura apa!

Astfel incat, filmul ei se desfasura cam asa: Oanamelie topai intr-o lume stralucitoare, facand fapte bune si mici miracole la tot pasul, pana cand isi secatui toata energia. Si atunci cei pe care ii ajutase, o considerara inutila, atata vreme cat nu mai putea face miracole, si decisera sa o arda pe rug. Arzand in flacari, Oana d’Arc totusi se uita la ei cu dragoste. Pam-pam!

Thursday February 14, 2008

No comments yet

Lasă un răspuns

