Skip to content

Go see a doctor, addictive girl!

Ianuarie 22, 2009

5502

Nu stiu de ce nu pot asculta muzica normal, ca majoritatea oamenilor. Sa-mi umplu playerul cu o gramada de artisti si sa ascult linistita, lista ce curge ca un fluviu.
Nu, eu trebuie sa-mi fac obsesii! Zilele astea toata ziua cu jesus christ superstar in urechi, pe strada la serviciu acasa in timpul liber. Si nu pot sa las nici macar sa inceapa vreun alt cantec ce nu apartine filmului, de parca ar fi sacrileeeege!

Obsesiile mele sunt bolnavicioase si, cat timp actioneaza asupra mea, imi ocupa tot timpul si imi fac gandirea si, mai ales, simtirea sa alunece in diverse colturi si unghiuri.
Am avut cateva mari obsesii, si multe mai mici.
Cele mai mari au fost cam asa.

Nirvana si R.E.M.
( n-aveau absolut nici o treaba una cu alta, dar erau in acelasi timp)
R.E.M fara Nirvana.

Marilyn Manson.
Tiamat (albumul A deeper kind of slumber)
Pearl Jam (albumul Binaural)
Amorphis (Tales from the Thousand lakes)
Pulp (mai ales We Love Life – mai ales the night when minnie timperley died ohminnieicanfeelthepainminnieicanfeelthepainthepainpainpain!- si This is Hardcore)
Jesus Christ Superstar (am mai avut-o odata, dar acum e mult mai rau)

Deci, de multe ori, era vorba de cate un album, nu de artistul as a whole. Adica nu aveam cateva sute de melodii pe care le ascultam obsesiv, ci numai 10-20! Incontinuu. Luni in sir. Fara sa dau vreun semn ca m-as satura vreodata. Pana cand, brusc, intr-o zi, urmatoarea obsesie. La fel de nebunesc si bolnavicios ascultata de mii de ori, cu acelasi entuziasm de la inceput pana la sfarsit. Ceva nu e in regula aici. Stiu. Dar e singurul mod in care pot asculta muzica.

Auzisem la un moment dat ca nu esti intreg la cap daca ai obsesie pentru o singura culoare. Dinspre partea asta nu-mi fac griji.

Friday January 11, 2008

2 comentarii leave one →
  1. Mircea permalink
    Aprilie 28, 2009 1:32 pm

    ..or f.e.e.l.i.n.g.c.a.l.l.e.d.l.o. de pe different class…

    ma mir cum n-o incaput un placebo, muse, the cult prin alea….

    si eu am perioade… staind, creed, noraj jones, robbie williams, moby, disturbed…. now hoe do you fit that? :)

Lasă un răspuns

