Skip to content

Jehova Superstar

Ianuarie 22, 2009

Imi plac coincidentele, bineinteles.
Azi mergeam la gradinita (), in timp ce in urechi imi urla coloana sonora de la Jesus Christ Superstar.

I don’t know how to love him
I don’t know why he moves me
He’s a man
He’s just a man
He’s not a king
He’s just the same…

Dar iata! Iataaaa! Cine se apropie de mine printre baltoace? Un nene si o domnisoara, amandoi eleganti, fara vreo pata pe costumele apretate. Spre deosebire de mine.

Who are you
To criticize her?
Who are you
To despise her?
Leave her, leave her
Let her be now
Leave her, leave her
She’s with me now
If your slate is clean
Then you can throw stones
If your slate is not
Then leave her alone!

-Buna ziua, domnisoara. Numai o secunda am a va vorbi..
Imi scot o casca din ureche, in timp ce celalalta imi suiera seducator:

What’s the buzz
Tell me what’s a-happening!…

-Uitati, nu stiu daca pe dumneavoastra va intereseaza Biblia, dar am aici niste reviste interesante pe care vi le pot da. Poate le stiti, sunt scrise de Martorii lui Iehova. (hmmmm…imi sunafoartecunoscutcumvadeundeoare?….). Si daca aveti Biblie acasa, puteti sa le studiati cu ajutorul ei..

Judas:
To think I admired you
For now I despise you
Jesus:
You liar – you Judas
Judas:
You wanted me to do it!
What if I just stayed here
And ruined your ambition?
Christ you deserve it!

Niste fiori premergatori râsului urca in mine.
-Da, da. Multumesc. O sa le citesc. Le studiez, da. Le iau acasa…O sa intarzii la serviciu, stiti. Dar le studiez eu, da….! (oricenumaisaplecinaintesamapufneascaincontrolabilsinecrutator)

Bineinteles ca-mi plac coincidentele.

Jesus Christ Superstar

Tuesday January 8, 2008

No comments yet

Lasă un răspuns

