Skip to content

Stiinta de a face obsesii

Ianuarie 22, 2009

9f0d

Oana: heeeei, iubito! am vazut in sfarsit „the science of sleep”!!!
Special K: whta?
Oana: cum what??
Special K: la science des rêves?
Oana: whatever!!!
Oana: l-am vazut si e genial!!
Oana: si acum a devenit un fel de „finding nemo” pentru mine. adica o sa-l vad de zece ori, consecutiv, fara sa ma satur!
Special K: mie nu mi’a placut asa de mult dar cred k si pt k i wasn’t in the mood
Oana: stiu ca e stupida comparatia, dar ma refeream doar la numarul de ori
Special K: adika eternal sunshine mi’a placut mai mult
Oana: da?
Oana: mie mi-a placut asta cel putin la fel de mult
Special K:
Oana: mi se pare superb, mi-e asa de drag de personajul lui Gael, ca imi vine sa-l strang in brate incontinuu!!!!
Oana: mai ales la faza cu poneiul, cand plange in patucul lui!!!
Oana: ahhh e adorabil!!!!

Special K:
Special K: it’s so you, yes
Oana: stiu, sunt groaznica. probabil filmul is mostly enjoyed by pathetic drama queens like me
Oana: si finalul…….ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *day dreaming, eyes full of tears of joy*
Oana: mda. pai cam de asta mi-a iesit printesa de inima rosie, la testul de printese….
Oana:

Special K: my little pliiincess
Oana: l-am vazut alaltaieri, si m-am uitat din nou si ieri, si o sa-l vad si asta seara, cu matei!
Oana: *the princess feels good when she’s spoiled….*
Oana: muah!
Oana: haide, tlebuie sa fug la serviciu, calare pe un calut din carpe, nasturi si catifea!

Special K: bine bine
Special K: diii ponei lipa lipa
Oana: mai degraba e polei, nu ponei poate iau naibii vreo tranta!
Oana: te-am pupaaaat! mi-am luat zboruuul! *blows off kisses that smell of violet lilac*
Monday December 17, 2007
No comments yet

Lasă un răspuns

