Skip to content

Ce dracu??!!

Ianuarie 23, 2009
tags:

2458

Primesc azi mail de la hi5, un site stupid si superficial pe care imi facusem cont acum mult timp, in principal ca sa vad pozele unor prietene care locuiau in Paris atunci. Pentru ca e mai simplu sa uploadezi pozele acolo, decat sa le trimiti fiecaruia pe mail. Whatever.

Ideea e ca acum cateva luni sau un an, observand ce gen de specimene isi fac veacul pe acolo, m-am scarbit si am sters contul. Si azi primesc un mail care suna cam asa:

Dragă Die hi5 Die,

Ne bucurăm că te-ai întors la hi5. Ai solicitat reactivarea contului tău hi5. Contul tău cu adresa de e-mail whatever etcetera@yahoo.com este acum activ.

Daca nu iti amintesti parola, o poti recupera, dand click aici.

Ne bucuram ca ni te-ai alaturat.

Echipa hi5.

SAY WHAAAAT??? Cand mi-am activat eu contul fara sa-mi dau seama??!!! Degetele mele or fi tastat vevevehaifaivdotcom impotriva vointei mele, si am apasat cu cotul un buton care mi-a activat contul instant! Wow! E atat de simplu sa ni te alaturi! Sa intri intr-o atmosfera calda si intima, cu fufe semi-goale si barbati la bustul gol sau cu paru-n ochi, pe care-i cheama respectiv Gyanny sau Ang3lEm0Kid4You!

Deci m-am convins. Astia te urmaresc mai rau ca-n cartea aia care are ca titlu un numar. Te-ai bagat, nu mai ai scapare!

A trebuit sa apas pe link si sa-mi reactivez de-a binelea contul, ca sa pot sa-l anulez din nou. Si ce-mi vad ochii, cand il reactivez??!! Vechiul meu profil era pastrat frumusel, cu toate pozele si toate comentariile facute vreodata de cineva! Cum dracu?!? Cand am apasat „anuleaza cont” acum cateva luni, echipa hi5 ma intreba grijulie: Are you absolutely sure you want to delete your account? All your data and photos and comments will be deleted and lost forever!” Forever my ass!!!

Deci am zis sa va anunt, ca sa stiti! Toti cei care ati avut vreodata cont pe hi5 sunteti inca acolo, in atmosfera aia penibila, chiar daca v-ati sters conturile si nu mai sunteti vizibili. Asta asa, ca sa nu ma oftic singura…

Thursday March 27, 2008

No comments yet

Lasă un răspuns

