Skip to content

E iar sfarsitul lumii…

Ianuarie 23, 2009
tags:

ff1e

Am fost a doua oara la piesa ca sa inteleg mai bine. Ca sa absorb mai bine totul. In mine. Am fost a doua oara, pentru ca m-a chemat A. sa merg cu ea. Daca nu imi platea jumatate de bilet, nici n-as fi avut bani sa merg. Da, iar depind de bani ca sa pot merge la teatru. Stupid. Si cum nu ar trebui sa fie.

O sa merg a treia oara la piesa ca sa ma invalui in muzica aia din nou. Ca sa ma emotionez iar. Ca sa-mi fie si mai dragi personajele. Ca sa-mi vina iar sa-i iau in brate, cand pe Louis, cand pe Antoine. Si sa nu ma pot hotari. Ca sa vad cativa oameni frumosi dansand la sincron pe o melodie de Bjork.

Pestele o fi acelasi de data trecuta?

Am fost iar la piesa ca sa-l vad inca o data pe Antoine, plutind in lumina roz-viole(n)t, cantand frantuzeste in rochia de seara cu spatele gol. Nu pe Mihai Smarandache, ci pe Antoine.

In timpul spectacolului, m-a invaluit un parfum cald si ametitor. Eram convinsa ca vine de pe scena, nu stiu de ce, si ma bucuram ca de data asta am stat pe locurile din fata, ca sa-l pot simti. Din cand in cand, parfumul completa perfect o scena, ma tragea de par, ma facea atenta, ma tulbura si ma linistea in acelasi timp. Dar spre final, mi-am dat seama ca nu venea dinspre scena. Era mirosul lui A., care respira langa mine, cu palmele calde si umede.

Thursday March 27, 2008

No comments yet

Lasă un răspuns

