Skip to content

Fobia

Ianuarie 23, 2009

7844

Nici nu mai tin minte de cand am fobia asta, nu stiu cum s-o numi ea, poate lepidopterofobie…Mi-e groaza de fluturi. Fluturi de noapte mai ales. Nu ma omor nici dupa cei de zi, dar cei de noapte ma inspaimanta, oricat ar fi de mici. Atat de tare ma ingrozesc incat am vrut sa pun o poza cu un fluture de noapte la blogul asta si nu am reusit sa gasesc puterea sa iau o poza de pe net. Am dat search, si cand mi-au aparut pe ecran zeci de fluturi de noapte mari blanosi si intunecati, era sa lesin. N-am crezut ca ar avea efectul asta si o poza.

Mereu ma gandesc sa vreau sa ma tratez cumva, incerc sa ma autosugestionez, sa-mi repet de multe ori ca fluturii sunt inofensivi, ca sunt fiinte fragile si ca lumina le dezorienteaza…Ca se tem ei de mine mai mult decat ma tem eu de ei…Degeaba. Atunci cand cred ca mi-am invatat lectia, un fluture se zbate spre mine si eu urlu si alerg si ma ascund, uitand toata sfaturile intelepte pe care mi le-am dat. Nu ma pot controla. NU POT CONTROLA. Si asta e groaznic.

Toata lumea se amuza, nimeni nu intelege, toti imi repeta ca fluturii nu-mi fac rau..Din cate stiam eu, fobia = frica irationala. Irationala. Parca imi pasa mie daca imi fac rau sau nu! Parca ma apuc sa pun in balanta avantajele si dezavantajele atunci cand se apropie de mine un fluture nebun!!

In seara asta, dupa ce am alertat toata casa din cauza unei astfel de fiinte inaripate, am cautat pe net informatii despre fobia asta si am vazut ca sunt multi oameni afectati de ea. Atat de afectati, incat au facut un site www.ihatebutterflies.com. Da, suna stupid, dar eu m-am linistit cumva sa vad ca nu sunt singura care se face de ras cu crize penibile la aparitia vreunui fluture.

Forumul site-ului este plin cu povesti de „groaza” despre fluturi, la unele m-am amuzat copios. Asta pana ar veni un fluture atras de lumina laptopului meu si nu m-ar mai amuza nimic toata viata. :) Pe forum apar expresii de genul „why do these little creatures ruin our lives??!!??” sau „go away evil moth scum!!” sau „they are ugly evil monsters” sau „if a big moth sat on my bare arm, i would seriously consider whether i really need two arms!” Par foarte amuzante si pare ca ar fi scrise de oameni care fac misto de cei cu fobia asta. Dar pentru ca stiu cum te simti in momentele alea, pot confirma ca nu e la misto. E pe bune.

La dracuuu! Cum naiba sa vezi o creatura amarata si oarba si dezorientata si inofensiva care se izbeste de lucruri, si sa te apuci sa zbieri „e reaaa! e maleficaaa! ajutoooor! sa o dam afaraaa!” Jesus!! Vreau o pastila care sa stopeze prostia temporara ce ma izbeste in astfel de momente, odata cu fluturele…malefic.

Muse – Butterflies and Hurricanes

Friday June 13, 2008

5 comentarii leave one →
  1. August 31, 2009 10:31 pm

    nu stiu de ce „mortii ma-sii” e necesar sa implinesti tot felul de conditii ca sa impartasesti lucruri atat de frumoase, dar multumesc. (:

  2. Iunie 15, 2011 9:26 am

    Don’t know much about Astraphobia
    Don’t know much Brontophobia
    Don’t know much about Keraunophobia
    Don’t know much about Tonitrophobia

    But I do know that I love you
    And I know that if you love me too
    What a wonderful world this would be

  3. Iulie 9, 2011 8:50 am

    Buna!!! Te inteleg perfect,am si eu aceeasi teama ca tine ,numai ca la mine se manifesta cu toti fluturii,nu numai cei de noapte…cei de zi ma inspaimanta si mai rau si cu cat sunt mai colorati si mai mari cu atat mor de frica daca ii vad…
    Prietenii mei se uita ciudat la mine dar sincer nu-mi pasa,sunt convinsa ca au si eu fricile lor.
    Simona

  4. August 5, 2013 2:12 pm

    ..si iubitul tau iti da butterflies in the stomach sau broscute? cica si lui Marin Sorescu ii parea rau de astia, zicea el:

    „Îmi pare rău de fluturi
    Când sting lumina,
    Şi de lilieci,
    Când o aprind…”

    :)

Lasă un răspuns

