Skip to content

Sa va fac cunostinta cu Ralookas…

Ianuarie 23, 2009

Am descoperit clipul cu fetita asta intamplator si m-am indragostit pe loc. Faceti cunostinta. Ea este Ralookas (in nici un caz Raluca) si taticul eeeei, care are baaaaani, i-a facut si ei un video, pentru ca lumea mass-media era cruda si nu ii recunostea talentul. Asa ca s-a descurcat cum a putut. Destul de bine, zic eu.

Desi de obicei mi-e cam greata de pitzipoance maneliste si de cocalari, trebuie sa recunosc ca fetita asta e deosebita. Ea e foarte rebela, desi nu are impotriva cui. Marturiseste ca vrea urmatoarele, dupa cum urmeaza: sa lase scoala, sa stea pe mess si sa mearga la baruri. Acum eu nu inteleg impotriva cui se razvrateste, ca tatica-su cu siguranta nu se impotriveste la toate astea.

Nici nu mai am ce comenta, m-a induiosat complet! Cum vrea ea „sa se alature fericirii, sa fie una cu ea”! Serios acum, nu sunt ironica, as scoate-o la un suc, la o prajitura…as discuta cu ea pe mess..E geniala.

Ea nu e imbracata sexy, ca alte pitzipoance. (Ea crede ca e, dar nu e.) Si asta iar ma induioseaza. Ma induioseaza si cearsaful roz in care se fatzaie pe nisip. Apoi, fetita e asa inocenta ca nu stie sa danseze cum trebe, sa dea din fund ca toate pitzipoancele care se respecta. Ba danseaza chiar timidut. Induiosator, as putea spune, dar m-as repeta. Si dansatoarele din spatele ei sunt din alt film. Se agita, se unduiesc, se smucesc, in timp ce Ralooka noastra isi intinde mainile prin nisip lent si seducator. Asa crede ea, dar nu e. Uite, asta iar ma induioseaza.

Si pe langa toate calitatile astea, Ralooka mai are una: m-a facut sa rad, intr-o zi dezastruoasa in care niste tiganusi mi-au furat bicicleta mea adorabila si indispensabila. Dar lasa ca daca il prind pe unul dintre ei, am sa ii rad in nas cu o voce vesela si electronica, modificata pe calculator, ca sa moara de ciuda: „Poate iti trebe un controooool, nu vezi ca ai capul gooool!” Si apoi am sa fug sa ma alatur fericirii, sa fiu una cu ea! Ha!

Nota: Sa nu prind pe unul ca face misto de Ralookas, care e prietena mea, si cand ma intalnesc cu ea o scot la o inghetata. Sau la o plimbare, cum ii place ei.

Saturday May 31, 2008

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 23, 2009 5:45 pm

    Cred ca daca n-ar mai exista pitipoance, cocalari si soferi prosti, ar disparea si trei sferturi din bloggerii romani

  2. oanamarrria permalink*
    Ianuarie 24, 2009 7:18 am

    probabil :) sa nu uitam si de functionarii publici.

  3. Ianuarie 25, 2009 4:54 pm

    Omg.
    Am pierdut contactu cu realitatea.
    Nu stiam ca poa’ sa existe fetitze asa de dragalashe si atat de uau.
    Sau cum s-ar scrie pe mess.
    Doamne si ce voche’ anjelica are… deh, asa imi trebui’ daca stau in casa si nu urmaresc programele de stiri… Mai mult ca sigur o astfel de minunatie n-a scapat ochiului (l)atent al presei…

    Vai si cat de mult as dori sa o scot pe prietena ta in oras… la plimbare, la o inghetata, la o cafeluta, „nu mai conteaza”…

    O sa incep cu… a mi-o scoate din cap.

  4. Maria permalink
    Aprilie 28, 2009 8:53 am

    prefer o manea corect „executata”.

Lasă un răspuns

