Skip to content

Tanorexia sau Bronzul Unlimited S.A.

Ianuarie 23, 2009

d694

Motto: „It’s all fun and games until someone loses an eye.”

De ce gasesc in orice revista tampita de femei care-mi cade in mana si pe orice site, si in toate reclamele texte de genul: „Pielea trebuie sa aiba o culoare atragatoare si un aspect sanatos. Incercam din rasputeri sa scapam de „aspectul de branza” . O piele frumoasa in sezonul de primavara-vara e intotdeauna o piele bronzata uniform” ??!

Am cazut si eu in plasa industriei publicitare, la un moment dat, cand eram prin liceu. Si de fapt, nici macar din cauza reclamelor, cat din cauza colegelor, care mergeau la solar si se minunau: „Uite si la asta! E alba ca branza!” Astfel incat, la varsta de 15 ani, am considerat important sa-mi cumpar autobronzant, cu care sa-mi acopar culoarea naturala, sidefie si superba a pielii.

Mi-a trecut repede, din fericire. Dar fenomenul a crescut in intensitate.

Toate reclamele vorbesc despre „piele insorita”, in timp ce toate fetele devin din ce in ce mai portocalii! Si mai imbatranite, as putea spune..Dar deh! Ce mai conteaza niste minore efecte adverse, atunci cand esti cu adevarat secsi! Bine, in timp poti ajunge asa, but again, who gives a fuck?

Esti de-a dreptul ingrozitoare daca arati asa, nu?

P.S. De recitit si analizat motto-ul….

Tuesday April 22, 2008

One Comment leave one →
  1. Ianuarie 27, 2009 10:22 pm

    Mie imi place Dita von Teese si pielea ei alba, superba. Dar am ajuns sa ma bronzez de „nevoie” (primavara-vara): cum umblu tot timpul in sandale si pantaloni 3 sferturi, apar o multime de dungi si dungulitze de diferite culori :)) ( sa nu mai vorbim de mainile de „tractorist” :D ). Asa ca prefer un bronz intreg si uniform (dar natural si in limitele sanatoase) decat unul din bucatzele.

Lasă un răspuns

