Skip to content

I am a sensitive artist, thank you very much!

Ianuarie 28, 2009

be35

I am a sensitive artist. Nobody understands me because I am so deep. In my work I make allusions to books that nobody else has read, music that nobody else has heard, and art that nobody else has seen. I can’t help it, because I am so much more intelligent and well-rounded than everyone who surrounds me.

I stopped watching tv when I was six months old because it was so boring and stupid, and started reading books, and going to recitals and art galleries. I don’t go to recitals anymore, because my hearing is too sensitive, and I don’t go to art galleries anymore, because there are people there and I can’t deal with people, because they don’t understand me.

I stay home, reading books that are beneath me, and working on my work. Which no one understands.

When you say things that everyone thinks but no one utters, you gotta be King Missile.

P.S. Whenever your ego gets too big, listen to this.

Monday September 29, 2008

10 comentarii leave one →
  1. Michu permalink
    Martie 3, 2009 11:48 pm

    Well, you must be Stewie Griffin.

  2. Martie 4, 2009 2:39 pm

    :) cheers for stewie! god knows I love him!

  3. Noiembrie 5, 2009 6:27 pm

    god bless the search widget :))

  4. Noiembrie 5, 2009 6:41 pm

    ce e, neruşinato, nu mă credeai? :) sper că apreciezi şi poza. :D

  5. Noiembrie 5, 2009 6:47 pm

    ba da, ca mi-l si cam aminteam daca tot ai mentionat, da nu-l mai gaseam :)

    cat despre poza, la faza asta nu esti doar stewie griffin ci si eric cartman cu „Goddamn hippies!” :))

  6. Noiembrie 6, 2009 2:27 am

    Oana-Motana-Birmana-Belgiana-Ba-Chiar-Norvegiana,

    Mai hălăduiesc prin paginile tale tânjind după poveşti ştii tu de care… Multă vreme ne-ai oropsit şi n-ai prea postat. Apoi au fost postări mai de joacă, parcă. Sau mai “privind înapoi cu mânie” :):):) Zău mi-e dor de scrieri ca
    aceea despre madlenă, despre cum se dă dragostea înapoi, secretara care era de fapt o prinţesă citind dezorientată în grădină, băiatul care te-a întrebat dacă vrei să fii prietenă cu el şi te-a iubit într-o jumătate de oră cât alţii într-un an…

    Mai scrii? Sau ce mai faci, Oana Codana?

    Vino până în pagina mea, unde te aşteaptă mai de nişte zile un dar micuţ, simbolic, de mult drag şi de îmbrăţişare (e postarea despre Surorile Marx)

    Mi-e dor să te citesc.

  7. Noiembrie 6, 2009 2:29 am

    Cred că te-ai prins de secret. Îţi mulţumesc din suflet că l-ai protejat şi nu ştim decât noi două. Mulţumesc mult mult.

  8. Noiembrie 6, 2009 2:30 am

    Îmi cam sărise inima din piept! :):)

  9. Noiembrie 6, 2009 9:11 am

    ;) stai liniştită, dear. everything is under control. :)

    Şi nu mai bate din picioruş, prinţeso, că eu nu pot scrie aşa des, nu sunt genul de om care scrie zilnic pe blog. Mulţumesc pentru cadou, pe care mi l-ai dat cu atâta generozitate, deşi scriu cam rar pentru gusturile tale. :) :*

Trackbacks

  1. Pages tagged "king missile"

Lasă un răspuns

