Skip to content

NO COMMENT

Ianuarie 28, 2009

ada0

made by cristina, in parcul plumbuita

Saturday September 13, 2008

2 comentarii leave one →
  1. adrian permalink
    Ianuarie 29, 2009 11:29 pm

    am ,si eu o intrebare(?),unde dreacu se situeza parcu” plumbuita?eu am trait toata viata in colentina si nu stiu(=)

    • oanamarrria permalink*
      Ianuarie 30, 2009 9:08 am

      n-as sti sa-ti explic, ca eu am trait doar un an din viata in colentina. :) mergeam cu bicicletele de la teiul doamnei spre colentina si mai dadeam ture prin parcul asta.

Lasă un răspuns

