Skip to content

Politeţe creştină

Ianuarie 28, 2009

8b97

De dimineaţă, in autobuz, o tipă încruntată se răsteşte la mine: „Te dai la o parte sa ma ţin şi eu de bara aia?!!? Ce te-ai pus in faţa mea!??”
„Sigur,” îi spun, zâmbind, şi mă întreb, uimita, ce poate face o fată de vârsta mea să fie atât de ofuscata şi nervoasă, într-o dimineaţă însorită. Nu putea să spună, pur şi simplu, „te rog să-mi dai voie să mă ţin de bară”? Eu aşa aş fi zis.
Ce naiba! E ciufuta, e nefe…(as in nefericita, bineinteles)?…Si deodata trecem pe langa o biserica. Eu examinez arhitectura proasta, în timp ce ea se repede să-şi facă trei-patru cruci…Aaaa! E o bună creştiiină! Aşa se explică…!

Monday September 22, 2008

No comments yet

Lasă un răspuns

