Skip to content

Masturbare si Pedeapsa, de Prostoevski

Ianuarie 29, 2009

5a82

Iata ce gasesc, intamplator, intr-o revista, la rubrica in care cititorii isi dau sfaturi unii altora.

„Ajutor! La 5 ani, fetita mea se masturbeaza! Am incercat sa o pedepsesc, dar nu a functionat! Ce e de facut?”

Si iata cum sare in ajutor un domn intelept si bine intentionat:

„Doamna, inteleg ca este foarte neplacut sa treceti prin asta, dar sa stiti ca pedepsele nu sunt indicate in cazuri din acestea. (La faza asta, deja ma pregateam sa-l aplaud, sincera sa fiu. Dar…) Fetita nu trebuie pedepsita, pentru ca nu e vina ei. Problemele acestea se rezolva cu multa credinta in Dumnezeu. Deci mergeti cu fetita la o manastire, participati la Sfantul Maslu, stropiti-o cu apa sfintita si rugati-va pentru ea in fiecare seara. Cu siguranta, bunul Dumnezeu o va indruma pe calea cea buna. Pe de alta parte, explicati-i ca ce face ea este nesanatos si nu trebuie sa continue. Mult noroc si sanatate va doresc!”

Asa. Si daca tot sunteti in zona asta, doamna draga, eu zic sa o avertizati ca nici respiratul nu prea face bine la sanatate. Ca sa nu mai vorbim de mancat!

Tuesday October 21, 2008

4 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 29, 2009 3:28 pm

    ma , acuma am deschis wordpressu si vad acolo ca pe prima pagina zice ca masturbarea cauzeaza cancer : ))

  2. oanamarrria permalink*
    Ianuarie 29, 2009 3:45 pm

    hai, nu!!!! :))) si mai ce? ca sa stiu ce ma asteapta.

  3. Ianuarie 29, 2009 3:49 pm

    ma, n-am citit, mi-e lene. da si tu pe prima pagina wordpress. in principiu am vazut ceva de baietei :D

  4. Ianuarie 30, 2009 9:06 am

    iti dai seama ca n-am sa pierd 10 minute din viata ca sa citesc astfel de aberatii. intrebam si eu la misto. :)
    p.s. pe de alta parte, pfiu! bine ca doar la baietei e problema! :)))

Lasă un răspuns

