Skip to content

Necoincidenţe

Ianuarie 30, 2009

9dbb

Nu ma mai gandisem la tine de vreo trei ani. E imposibil sa cobor la statia la care cobor in fiecare zi de un an incoace si abia atunci sa realizez ca e statia la care coboram cand veneam la tine. Si atunci sa dea navala amintirile, amestecate, siroind, imposibil de oprit.

Aroganta ta nesuferita fata de toata lumea, felul in care ma enervam cand spuneai lucruri geniale si nu voiam sa recunosc, atitudinea ta superioara fata de toti, cu exceptia mea, pentru ca nu-mi pasa de banii tai nenorociti nici cat negru sub unghie. Te ucidea asta. Tandretea ta in momente neasteptate, in momente in care imi bateam joc de tot ce era important pentru tine.

Parintii tai care ma dispretuiau si „are o influenta nefasta asupra ta necioplita asta, te-ai schimbat, nu-ti dai seama??!”. Parintii tai care mereu cand sunam imi spuneau cu ura ca nu esti acasa, desi iti auzeam vocea in fundal. V. doarme, V. e in oras, V. e in pizda ma-sii, da’ tu n-ai alta treaba, fetito? „Nu-i nimic, oricum ma suna el inapoi, sunt sigura. Multumesc.” Parintii tai care tranteau receptorul. Tu care sunai imediat inapoi.

Iubita ta care ma ura si ma facea curva pentru ca dormeam la tine si ne uitam la the wall si ne bateam cu perne si imi bateam joc de calculatorul tau grozav si de sapunurile tale scumpe si de hainele tale frumoase, si imi spalam la masina ta de spalat blugii rupti in genunchi.

Iubita ta care nu stiu daca mai e iubita ta, dar ma uraste pana in ziua de azi, pentru toate saruturile pe care nu ni le-am dat, pentru toate mangaierile impure de care nu ne-am bucurat niciodata. (so flawlessly said, my sweet k.)

Rasaritul ala de soare pe plaja, din statiunea aia de snobi in care m-ai dus si am baut 1 litru de vodka, si te-am facut de ras. Dintii mei ca un ceas pe incheietura ta. Ora 5 si 25 a.m.

E imposibil sa-mi fi amintit toate astea si sa aud cum cineva ma striga „Zahariaaa!”, cum numai tu ma strigai. Nu se poate sa ma fi atins pe par, sa te miri de culoarea lui dupa atatia ani, si sa ma intrebi daca nu cumva mi-au aparut si pistrui. E imposibil sa fi fost tu acela. Tocmai atunci. Cred ca am visat.

Monday October 27, 2008

3 comentarii leave one →
  1. Iulie 23, 2009 10:34 pm

    hm…nu pot sa cred că n-ai nici un comment la asta.
    Dinții ca un ceas pe încheietură… :)
    Poate pentru că-i noaptea târziu și tocmai mi-a fost destul de ciudat las eu un reply fără conținut real, ca să nu mă repet. ?. (Scrii foarte frumos. )

    • Iulie 24, 2009 10:14 am

      nu am comentarii pentru ca e din postarile de pe blogul vechi, pe care le transferasem aici, la inceputurile mele in wordpress. dar oricum, cred ca prefer fara comentarii la postari din astea. (: de multe ori am primit niste comentarii de prost gust cand eu scrisesem lucruri care insemnau mult pentru mine. astea strica tot farmecul textului. (nu ma refeream la tine acum, obviously (: stiu ca ai vrut doar sa lasi o urma ca ai trecut si ti-a placut.)

  2. Iulie 23, 2009 10:36 pm

    ok. tocmai mi-am dat seama că-i nedrept să las un comment fără conținut real. Da’ nu pot mai mult acum , scuze :)

Lasă un răspuns

