Skip to content

Cut here

Februarie 4, 2009

b0cc


Eşti paharul acela din care am vrut să sorb cu sete şi nu aveam voie. Sunt ruptura aceea pe care voiai s-o pansezi şi nu reuşeai niciodată.

Eşti motivul pentru care ascult „cut here” cu ochii puţin umezi şi c-un nod în gât, şi pot să jur că şi tu te gândeşti la mine cînd o asculţi. Deşi demult nu mai am de unde să ştiu ce faci tu. Acum o săptămână ai întrebat-o pe A. de mine, şi ea nu ştia nimic să-ţi spună. Eu n-o întreb de tine niciodată. Vreau să păstrez strânsoarea aia neplăcută de inimă şi golul acela din stomac. De a nu şti.

Tăcerile noastre din camera ta mică şi supraîncălzită sunt tot ce am păstrat. Tăcerile acelea pline, apăsătoare, şi Cure. Mereu Cure. Era ori love song, ori cut here. Era mai uşor decât să-mi spui. Mereu versiunile acustice. Stăteai întotdeauna cu spatele la mine. Şi te străbătea un fior când auzeai că mă ridic să plec. Dar nu spuneai nimic.

“And over my shoulder as I walk away
I see you give that look goodbye…
I still see that look in your eye…”

Te enervai că dansam şi fredonam. “Strici melodia!”

“It’s so hard to think it ends sometime
And this could be the last…
I should really hear you sing again
And I should really watch you dance”

Şi într-o seară n-am mai plecat, am rămas să dorm. „Eşti groaznică, ai vorbit în somn, te-ai zvârcolit încontinuu, n-am putut dormi toată noaptea din cauza ta…A trebuit să te strâng, să te scutur, ca să-ţi revii.” Am râs: “Şi nu ţi-a plăcut?” Te-ai enervat: “Cum dracu’ să-mi placă?!” Bine, plec.” „Nu pleca.” „Bine. Mă laşi să cânt?” “Nu.”

“Because it’s hard to think
I’ll never get another chance
To hold you… to hold you…”

Şi atunci când ne-am bătut toţi ca nişte nebuni în cameră şi A. m-a călcat tare pe picior şi şchiopătam. Şi ai râs de lacrimile mele. Şi m-ai luat de braţ, m-ai forţat să cobor cu tine să bem cafeaua aia care n-avea nici un gust. Şi am râs amandoi. Deşi chiar mă durea tare, nu minţeam.

A fost de ajuns ca A. să pronunţe numele tău, ca totul să se învălmăşească înăuntrul meu.

Atunci când am alergat plânsă şi tremurândă în camera ta şi n-am spus nimic. Şi m-ai lăsat să stau lânga reşou până îmi ardeau obrajii. Tensiunea ta de câte ori treceai pe lângă mine şi mă atingeai în treacăt. Impulsul de a mă strivi în braţe, pe care îl ignorai.

“Proasto! Naivo!! Tâmpito!!”, m-ai zguduit când ţi-am spus că fusesem singură la nebunul ăla acasă, să citim poezii, cică. Şi mi-ai făcut supă de roşii la plic, cu ciudă. Şi ai pus Cut here pe repeat.

“…I miss you I miss you I miss you
I miss you I miss you I miss you so mu…”

CUT!

Tuesday December 16, 2008

One Comment leave one →
  1. Decembrie 28, 2009 6:30 pm

    Cool blog!

    Rocks Tops

Lasă un răspuns

