Skip to content

5 lucruri adevarate

Februarie 9, 2009

despre mine. Sa scriu. Am primit tema pentru acasa. Pai nu poate fi asa greu, nu?

1. Chiar ma cheama Oana Maria, nu e doar un nickname.

Daca numele de pe blog e cel real, atunci inseamna ca 2. Nu am instinctul de autoaparare foarte ridicat.

3. Am terminat de baut cam o sticla cu vin in bucatarie, zicandu-mi ca nu o sa ametesc, dar m-am pacalit pe mine insami, ceea ce inseamna ca 4. Sunt vicleana.

5. Imi place foarte mult sa scriu lucruri despre mine insami, asa ca o sa bag unul in plus, adica 6. Sunt narcisista.

Monday January 19, 2009

5 comentarii leave one →
  1. Februarie 9, 2009 4:47 pm

    Oana Maria esti cumva in zodia gemenilor?,m-ai facut sa ma uit la data am crezut ca este 19 ian.2009,dar noroc ca m-am uitat in calendar si mi-am dat seama ca suntem in 9 ianuarie 2009,vinul acela de bucatarie inseamna ca este foarte bun,o saptamana buna Tavi:)

    • Februarie 10, 2009 8:35 am

      Nu sunt gemeni, sunt un capricorn caruia ii lipsesc aproape toate caracteristicile capricornilor. :) Vinul de bucatarie este cel mai bun, da. Nu se compara cu cel de sufragerie.

  2. dihania permalink
    Februarie 11, 2009 5:33 pm

    nu vrei sa fim prieteni ? :D

  3. Februarie 12, 2009 8:34 am

    adica-mi ceri prietenia, cum se facea cand eram in clasa a cincea? :)

  4. dihania permalink
    Februarie 12, 2009 9:45 pm

    da ! hai vrei sa fim prieteni ?

Lasă un răspuns

