Skip to content

Poezia lu’ oanamaria

Februarie 9, 2009

Prima din ciclul poeziilor de bar, scrise de oana, moni, mada, karin si mimo.

Ars sexviolentia

Daca as avea creierul atat de profund ca si vulva,
Sosetele mele au desen cu pestisori galbeni,
Iar apa e urina lui Dumnezeu.

Si marea era neagra si multa,
Floare-albastra, floare-albastra
Ca si cum ti-as crapa capu-n patru,
Incertitudinea mea ma doare.

Cotcodac, cotcodac!!! si eu m-am metamorfozat in gandac.
La fel de trist ca omu’ perna
The world forgotten by the world forgot
Forever yours I am, I lied.

Will you still need me, will you still feed me, when I’m 64?
Am muscat din conopida si apoi din toate lucrurile care incep cu T.
Tu erai albastru, mov, vraiste.
El grande finale.

Thursday January 15, 2009

4 comentarii leave one →
  1. Februarie 9, 2009 4:28 pm

    banuiesc ca fiecare a facut cate un vers, apoi ati tras la sorti.
    laser frate.

    • Februarie 10, 2009 9:38 am

      Doar jumate adevarat. Am scris fiecare cate un vers, fara sa ne uitam la versul anterior. Versurile sunt scrise in ordinea numelor de mai sus. Deci frumos, in ordinea numerelor de pe tricou, fara tragere la sorti si fara haos. :)

  2. Februarie 13, 2009 8:05 pm

    nu vreau sa iasa paruiala intre fete dar in mod special imi plac liniile uneia anume ;)

Lasă un răspuns

