Skip to content

Despre cărţi

Februarie 12, 2009
tags: ,

Leapşa cu cărţi de la nadaella. Conţine unele întrebări foarte stupide, dar na. Oricum îi eram datoare nadei şi cu alte tags, so…
1. Care este cea mai buna carte citita de tine?

Abia dacă aş putea să fac un top 10! Să aleg numai una e prea mult.

2. Ai facut cadou carti?

Bineinteles.

3. Care este viitorul literaturii?

Era sa zic eu ceva la clişeul ăsta…

4. In ce limbi ai citit carti?

În română, engleză şi franceză.

5. Ce carti “celebre” nu ti-au placut?

Mobydick (şi mi-a căzut la licenţă, drept răzbunare…)

6. Ce tara a produs cea mai buna literatura?

Cui îi pasă?

7. Iei notite din cartile pe care le citesti?

Foarte rar. Aproape niciodată. Nu e nevoie, pentru că ceea ce îmi place, îmi rămâne în minte. Oricum n-o să mă apuc să recitesc vreodată carneţelul ăla de notiţe, aşa că ce rost are?

8. Cam cate carti ai citit pana acum?

Aici las chiar răspunsul Danei, nu văd ce altceva aş putea răspunde la aşa întrebare stupidă. Deci: ”Nu ţin socoteala, dar, cu siguranţă, prea puţine.” Oricât de multe aş citi, tot prea puţine o să fie.

9. Cu ce carti ai dormit in brate de plictiseala?

Am adormit pentru că mi-era somn, nu pentru că m-au plictisit cărţile.

10. Ce înseamnă cărţile pentru tine?

Inspiraţie.

11. Care este cea mai scumpa carte pe care ai cumparat-o?

De obicei le cumpăr de la anticariat, aşa cum îmi iau şi hainele de la second hand. Aşa că prea scumpe nu cred că au putut fi.

12. Care este cel mai tare final la o carte citita?

Nu ştiu care-i cel mai tare, asta e iar o întrebare stupidă. Ştiu că mi-a plăcut mult finalul de la povestioara “Teddy”, a lui Salinger. Şi cel de la “Choke”, a lui Chuck Palahniuk, pe care tocmai am terminat-o. Astea mi-au venit în minte deocamdată.

13. Care este cea mai influenta carte citita de tine?

Asta sună ciudat. Probabil tre să mai citesc, să mă mai cultiv, ca să-nţeleg ce vrea. :P

14. Care scriitor te-a influentat cel mai mult ?

Marcel Proust, Boris Vian, Chuck Palahniuk, Anais Nin, Martin Page.

15. Cat de repede citesti o carte?

Contează?

16. Poate literatura sa schimbe lumea?

Dacă e “lumea” cu sensul de oameni, atunci da. Dacă ai citit ceva de un scriitor cu opinii diferite de ale tale, şi te-ai gândit puţin la ce zice el şi de ce zice el aşa, în loc să trânteşti cartea într-un colţ, atunci deja eşti un pic mai deştept.

Dacă are cineva chef să-şi piardă timpul cu întrebările astea, go ahead. :)

Monday February 9, 2009

One Comment leave one →
  1. vladp9 permalink
    Februarie 12, 2009 2:44 pm

    http://odaie.wordpress.com/

Lasă un răspuns

