Skip to content

Hoţul neprins e om fericit

Februarie 12, 2009

b0c3

Nu şi eu. Că pe mine m-a prins controlul aseară în autobuz, după câteva luni în care circulasem în pace şi linişte. Şi ilegalitate. I-am recunoscut, da’ nu ştiu ce dracu am avut, mi-a fost lene să ţâşnesc printre ei pe uşi afară. Mai şi ploua.

Şi, la dracu, aveam buletinul la mine. Şi daca-l am, nu pot să mint că nu-l am. Sunt un hoţ prost, vai steaua mea. Dar perseverent.

În fine, le-am dat 20 lei şi m-au lăsat în pace. Oricum, mai bine 20 lei odată la câteva luni, zic, decât 50 lei în fiecare lună.

Mă întreb: dacă vede poliţia sau r.a.t.b.-ul mărturisirile mele neruşinate pe blog, pot să-mi facă ceva? Le-aş spune că oricum blogul e ficţiune. Dar ar spune: „Ha! Aşa ai scris şi pe blog, că ne-ai spune că blogul e ficţiune!”

Sărăcan de mine.

Friday January 30, 2009

2 comentarii leave one →
  1. Februarie 16, 2009 9:25 am

    pai, e fictiune! :)

  2. vifordanapraznic permalink
    Februarie 21, 2009 11:26 am

    „Mă întreb: dacă vede poliţia sau r.a.t.b.-ul mărturisirile mele neruşinate pe blog, pot să-mi facă ceva? Le-aş spune că oricum blogul e ficţiune. Dar ar spune: “Ha! Aşa ai scris şi pe blog, că ne-ai spune că blogul e ficţiune!”

    Excelent! :))

Lasă un răspuns

