Skip to content

Cred în disco

Februarie 19, 2009

Am 20 de ani, un dinte de aur, o soră mai mică, un trening verde şi o căruţă.

Mama mea a ţesut cu mâna ei nişte covoare ţepoase cu trandafiri galbeni, pe care le-a pus pe pereţi, în camera mică, unde sora mea dansează pe muzică disco.

Părinţii mei au în jur de 40 de ani, dar arată în jur de 60. Tata are o vestă veche pentru pescuit, cu buzunare. Mătuşile mele fac mături, să le vândă la piaţă.

Prietenii mei, care mă venerează pentru că dansez pe muzică disco în faţa bisericii, sunt cu 10 ani mai mici decât mine şi se joacă la groapa cu gunoi. Atunci când nu stau în jurul meu, venerându-mă şi pentru dintele ăla de aur.

Am o iubită căreia nu-i place să-şi spele părul, dar adoră să mă sărute cu limba, cum a văzut la televizor. Tot de la televizorul ăla, singurul din sat, au învăţat bunica mea şi părinţii mei să danseze pe muzică disco.

Iar românii, albanezii, sârbii şi bulgarii se ceartă pe youtube pentru că nimeni nu ne vrea şi fiecare speră sa fim din ţara celorlalţi.

Tot drăguţul de simian.

4 comentarii leave one →
  1. Februarie 20, 2009 7:54 am

    genial…

  2. nadaella permalink
    Februarie 20, 2009 10:08 am

    treptat, evoluăm spre comentarii gen irinel columbeanu: „mondial!” muahahhaha :))

  3. Alex Smart permalink
    Februarie 20, 2009 4:42 pm

    :D brillitant!
    asta-i Romania toata ziua, Dacia de la inceput cu nr. de Bucuresti spune totul. dar sa fim mandri de taranii nostri :)
    pe la Grand Canyon am dat de un indian, pardon native-American (blond cu ochi albastri o.O) care cica avea 50 de anisori, dar arata de 70. ne-a povestit de luptele LOR cu albii (desi el n-a luptat niciodata, ca deja se incheiase tot), de his girlfriend de 60 de ani (o.O tot „girlfriend” si la varsta aia); in general – un nene de treaba, dar oarecum incetinel la minte si neinteresat decat de caii lui Thelma & Louise si o viitoare (alta) scurta plimbare dupa rachiul de foc.
    N-au lipsit nici dusmanii: apachii (din care face el parte) erau cei mai razboinici. nu mi-am dat seama daca zicea cu mandrie sau doar povestea despre ei.
    au si altii taranii lor (o.O io tot nu pot crede ca un indian poate fi blond cu ochi albastri! ia s-o intreb si pe mama, ea e tot indianca?)

  4. simonarrr permalink
    Februarie 21, 2009 12:27 pm

    Cat de tare… Ascultam SMD in heavy rotation acum un an, dar nici pana in ziua de azi nu mi-a dat prin cap sa caut videoclipurile pe youtube. Am pierdut… Prea tare.

Lasă un răspuns

