Skip to content

Cearta

Februarie 24, 2009

– Dar trebuie să te adaptezi odată în societate! Aşa funcţionează societatea asta, fie că e drept sau nu!!! NU AI CE FACE!!! ÎNŢELEGI??!!

– Ba cred că am ce face!! Cred ca POT! O să văd eu. O să-mi dau seama! Nu e normal să gândim toţi la fel, sa fim la fel!! EU NU SUNT AŞA!

(- Ce e cu scandalul ăsta??! Vă aud toţi vecinii…Ce urlaţi aşa?! – LASĂ-NE ÎN PACE!! MĂ DOARE-N CUR DE VECINI! CE?! N-AVEM VOIE SĂ VORBIM????)

– Deci, înţelege odată că nu poţi supravieţui altfel!! Lupţi cu morile de vânt, nu vezi?? Ai citit prea multe cărţi, nu mai ştii cum e viaţa reală!!! CREZI CĂ REALITATEA E FRUMOASĂ CA ÎN CĂRŢI???!!!

– Da, cred că mă influenţează cărţile, dar nu în sensul ăla!! Realitatea e de CĂCAT şi în ele, dar mereu e cineva care luptă împotriva curentului!!!

– Dar ăla e doborât mereu!!! E SACRIFICAT!!!N-ai văzut???

– Dar măcar ÎNCEARCĂ!! Mai bine sacrificat decât călcat în picioare şi nedreptăţit!!!!

– Doamne, ce naivă eşti!! CÂT POŢI FI DE IDEALISTĂ ŞI NAIVĂĂĂĂ!!!! Cum să te fac să ÎNŢELEGI??? Câteodată trebuie să faci şi compromisuri!! Altfel, eşti TERMINAT!!!

– LA DRACU!!! ATUNCI VREAU SĂ FIU TERMINATĂĂĂ! AŞA VREAU EUUUU!

…………………..linişte……………………………………………………………..

……………………………………..linişte……………………………………………………

……………………………………………………linişte…………………………………………………………

– De fapt……eu îţi zic aici să înghiţi toate mizeriile şi căcaturile alea………Nu?

– Îhî…

……………………………………………………………………………………………………

Pufnim în râs.

6 comentarii leave one →
  1. Februarie 24, 2009 11:44 pm

    Choose life !

  2. nadaella permalink
    Februarie 25, 2009 5:58 am

    draga mea, îmi vine să te iau în braţe! aşa mă bucur când descopăr, în cazul tău a nu ştiu câta oară, că nu sunt singură… şi conversaţia asta e aşa, un deja vu… da, n-ar treui să înghiţim rahat; fiecare compromis pe care-l fac mă face să-mi fie tot mai greaţă de mine.

  3. Februarie 25, 2009 10:37 am

    Imi place atitutinea ta. Fight!!! Fight!!! Cui ii pasa de ce zic toti idiotii? Important este sa ai in jurul tau cativa oameni care sa te accepte si sa te iubeasca. In rest, cred ca cel mai bun lucru e sa ramai in lumea ta, departe de realitatea asta nasoala.

  4. Martie 1, 2009 9:54 pm

    imi suna familiar dialogul. poate ca il cunosc si uneori ma pune in dileme. app, ai vazut revolutionary road?

  5. Martie 2, 2009 12:33 pm

    atunci sa o pui si pe mama sa il vada.:D

Lasă un răspuns

