Skip to content

Noi doi…

Martie 20, 2009

imaginaryfriends

…suntem prietenii nostri imaginari, le-ai spus, turmentat si aproape fericit. In timp ce eu dormeam in camera de alaturi, drept pentru care n-am auzit nimic.

photo: nadaella

6 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Martie 20, 2009 8:18 pm

    ce frumuseţi!
    şi ce poză frumoasă vă făcui :)
    mi-e dor de voi amândoi :*

  2. Martie 20, 2009 9:55 pm

    şi în apartament, spre dimineata, cădea zăpadă albastră peste noi toţi.

  3. Martie 21, 2009 2:42 pm

    Indeed … nice pic !

  4. Martie 21, 2009 10:45 pm

    @nada: uii, iertare, pufoaso! uitai sa pun link catre artist! :-)

    @creatrix: cred ca de la vodca ni se tragea ;)

    @redy: i know. opera nadei.

  5. nadaella permalink
    Martie 23, 2009 8:21 am

    pai da, doar mi-s artista, nu-i clar? :))

  6. Mai 21, 2009 9:47 pm

    your picture reminds me so much of this
    http://cosmicaudrey.wordpress.com/2008/09/01/doi-copii-numarau-o-bila/

    Coincidenta? :)

Lasă un răspuns

