Skip to content

Little Lola

Martie 26, 2009

_mg_05712

Te las să mă priveşti, am zis.

Si mi-am dat hainele jos

Precis.

Te las să mă salvezi, am spus,

Si am lăsat sticla jos, din care ai dedus

Că n-o sa mai.

Dar nu, eram tot eu,

Cea fără dumnezeu.

Care împărţea pliante prin piaţa Dorobanţi,

Ca sa scoată un ban,

Săşi ia colanţi.

Alcoolică , lolită ,

Nechibzuită si indefinită,

Penibilă, nătângă,

Mestecând încontinuu

O ciungă.

foto: Cristian Crisbășan

3 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Martie 26, 2009 8:52 pm

    mondiala :*

  2. Martie 26, 2009 8:59 pm

    haha! mondiala esti tu si cu familia ta, da?! love you, hon, totusi. :*

  3. Martie 27, 2009 8:19 am

    Cum zicea Humbert despre Lolita? „Love of my life, fire of my loins”.

Lasă un răspuns

