Skip to content

Vânătăi

Martie 26, 2009

Esti diferit, trebuie să suferi. Cine nu e cu noi, e împotriva noastră. Întotdeauna.

Domnul Muschi s-a înfipt in mine

Şi m-am spart în valuri.

Mi-a strigat te iubesc

Şi, fără rimă, fără motiv,

M-am schimbat odată cu anotimpurile.

Uite! Dacă îmi tai coada, o sa-mi crească,

Ca unei şopârle!

Sunt atât de fericită,

Te rog să mă învineţeşti.

Domnul Muşchi m-a privit

Plictisit.

Şi, uitându-se la ceas,

M-a pocnit.

Şi am oftat, am sângerat, cum a trebuit.

Sunt prea fericită, te rog să mă răneşti,

Am zis.

O să cresc la loc,

Ca o şopârlă,

Precis.


3 comentarii leave one →
  1. nadaella permalink
    Martie 27, 2009 6:00 am

    lovely, baby, lovely! i love the song as well, aseara nu era cand ma uitai :*

  2. Liana permalink
    Aprilie 6, 2009 6:37 pm

    Îmi amintește de Fais-moi mal Johnny :)
    Chapeau, madame!

  3. Aprilie 7, 2009 6:23 am

    sunt flatata de asocierea cu piesa lui vian, care este muza mea in this life. allow me to faint. cum spuneam, my ego has reached climax. :)

Lasă un răspuns

