Skip to content

Short love story

Martie 29, 2009

Mi-ai zâmbit și m-ai lăsat să intru la baie înaintea ta. Îmi plăcea fața ta mică și obosită, ridul ăla din colțul gurii, șuvițele care îți cădeau în ochi, felul în care nu erai deloc conștientă că poți fi frumoasă pentru cineva.

Nu te-am așteptat. Știam ca o sa ma cauți tu. Că o să mă găsești. Că o să-mi strivești buzele. Că o să mă tragi de par. Că o să-mi spui că miros a parfum de bărbat.

Te-aș fi luat acasă, dar aseară, camera mea abia mă încăpea pe mine.

9 comentarii leave one →
  1. Special K permalink
    Martie 29, 2009 12:32 pm

    Asta îmi aduce aminte de iarna trecută „Ştiam că trebuia să mă fi născut bărbat. Te’aş fi iubit cum trebuie”

  2. Martie 29, 2009 12:35 pm

    ah,da. i love that. :*

  3. jocktherock permalink
    Martie 29, 2009 6:35 pm

    1 Million!

  4. Martie 29, 2009 8:06 pm

    da, se pare ca nu era atat de unisex cum credeam noi, chiparosule…:)

  5. jocktherock permalink
    Martie 30, 2009 7:29 am

    dar e magnet de femei! buuuun!

  6. nadaella permalink
    Martie 30, 2009 8:25 am

    oooo, ce fain. si ramasei si io multa vreme cu el in nari :)

  7. Martie 30, 2009 8:32 am

    hehe, da. se pare ca e magnet de femei. ceea ce nu te deranjeaza, jockule, nu? :D
    ia, uite, si dana e anesteziata :))

  8. Martie 30, 2009 8:33 am

    trebuie sa ti-l imprumut mai des :P

  9. jocktherock permalink
    Martie 30, 2009 9:15 am

    cand merg acasa si ma intalnesc cu prietenii frantei mai aduc!

Lasă un răspuns

