Skip to content

The wasted artist and his friend

Martie 31, 2009

tewahedo_thumbnail

În dimineaţa asta am văzut pe cineva care semăna cu tine. Un tip înalt, cu părul în ochi, târşâindu-şi paşii.  I-am pocnit un balon de gumă lângă ureche, s-a întors spre mine, şi nu erai tu, era el.

M-am urcat în troleibuz, m-am aşezat pe scaunul de la geam şi mi-am amintit de seara în care am vrut să băgăm băutură în cămin pe geamul de la baie. Tu afară, eu înăuntru. Tu îmi dădeai sticlele una câte una, eu le trăgeam printre gratii, râzând în hohote. Până când a venit administratoarea. Îmi amintesc că mama i-a spus, în urma reclamaţiei: „Şi ce, doamnă? Cum s-o daţi afară? De ce să nu aibă voie să consume alcool în cămin? Studenţii au de obicei peste 18 ani, din câte ştiu eu !” Am iubit-o pentru asta. Şi pentru multe altele.

Şi ne-am dus să bem pe stradă şi i-am luat vacii ăleia grase un pachet de cafea să nu ne dea afară.

Dar mai ales îmi amintesc când mi-ai spus cum te-a urmărit curva aia frumoasă şi te ruga să stai cu ea, măcar pentru „una mică”, să-i dai măcar o muie, că nu costă mult. Şi tu scuturai din cap, strângând febril în buzunar banii pentru iarbă. Dar te-ai dus la chioşc şi i-ai cumpărat o cafea, pentru că părea atât de singură.

Iarba am fumat-o mai târziu. O cumpărasei din banii pe care îi câştigasei pictând biserici.

13 comentarii leave one →
  1. jocktherock permalink
    Martie 31, 2009 1:23 pm

    nice! 10 x nice!

  2. Martie 31, 2009 1:37 pm

    dreamlike, I’m telling you. These little pieces of life you live with someone and you never forget.

  3. jocktherock permalink
    Martie 31, 2009 1:59 pm

    yep! it’s true!

  4. nadaella permalink
    Martie 31, 2009 3:53 pm

    lovely story; dreamlike in hindsight, indeed :)

  5. Martie 31, 2009 6:29 pm

    Iarba am fumat-o mai tarziu adica … iarasi dupa 18 ani ?
    Very nice story …
    Gracias !

  6. Martie 31, 2009 7:31 pm

    Nu, dupa vreo ora si saptespe minute. :D

  7. Aprilie 1, 2009 6:58 am

    Doamne, ce frumoasa postare! I adore it! Mai ales ultima fraza cu pictatul de biserici.

  8. Aprilie 1, 2009 7:30 am

    Dacă îmi permiţi, asta cu băutura în cămin am avut-o si noi. O ascundeam in rucsacul meu şi o urcam până la etajul 7. Şi era un portar, il chema domnul Nădejde care urca cu liftul şi când vedeam liftul care făcea 4,5,6 noi hop ascundeam iară vodca în rucsac sau o acopeream cu căciula mea de la second care era enormă.

  9. Aprilie 1, 2009 7:51 am

    :-) of course you do. it’s your style.

  10. Aprilie 1, 2009 7:58 am

    hahaha! cum sa te cheme Nadejde, si sa nu lasi oamenii de bine sa bea in camin?

  11. Aprilie 1, 2009 8:30 am

    Il chema Vasile Nădejde. Era un portar tipic, uscat şi urlător. Fugea după noi. Ne punea să dăm stingerea la 11 dar noi nu! Nişte amici din alt cămin s-au băgat pe scările de incendiu să fumeze iarbă şi numai ce văd o lanternă şi nişte paşi. Era dom Nădejde care was fooling around şi iară nu avea somn şi fugea prin cămin să caute studenţi drogaţi.

  12. Aprilie 3, 2009 8:53 am

    Voi invatati la academia militara de n-aveti voie cu bautura in camin ? XD

  13. Aprilie 3, 2009 9:38 am

    nu, culmea. era caminul facultatii de arte. :|

Lasă un răspuns

